Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaltaiselleni introvertille pakettiautomaatit ovat kuin taivaanlahja

Vierailija
08.10.2020 |

Aivan ihanaa hakea paketti automaattista. Ei tarvitse turhaa kommunikointia eikä edes henkkareita. Niin stressitöntä ja helppoa 💚💚💚

Onko muita jotka ovat tykästyneet pakettiautomaatteihin?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä tosi introvertti, kun moi ja kiitos paketin ojentajalle tuottaa tuskaa.

Vierailija
2/15 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on ihan ok, minäkin olen introvertti, mutta kyllä minä saatan postissa ja asiointipisteissäkin asioida ihan tavallisesti. Automaateissa on parasta se, että niillä voi käydä laajalla aikaikkunalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Mutta nykyään aina tilaan pakettiautomaattiin ja aina tulee viesti "toimitettu lähimpään vapaaseen pisteeseen", joka on se perhanan r-kioski kilometrin pituisine jonoineen.

Vierailija
4/15 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän introvertti tarkoita sitä että on sosfobiaa

Vierailija
5/15 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole enää normaalia. On kivaa hakea paketti henkilöltä.

Vierailija
6/15 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Mutta nykyään aina tilaan pakettiautomaattiin ja aina tulee viesti "toimitettu lähimpään vapaaseen pisteeseen", joka on se perhanan r-kioski kilometrin pituisine jonoineen.

Sama täällä, ja meidän ärrällä vielä niin hapan myyjä. Varmasti sitä ärsyttää vain paketteja hakevat asiakkaat, mutta eihän se mun syy ole jos automaatit on täynnä, yritän vältellä siellä käyntejä niin paljon kuin mahdollista. 

Vierailija
7/15 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tykkään myös, silloin harvoin kun ne paketit sitten sinne menee. Eli harvoin! Mua on alkanut hävettää hakea paketteja niin usein samasta Postin noutopisteestä.

Vierailija
8/15 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan siis ihan tarpeeksi sosiaalista kommunikaatiotq työssäni joten on kiva että vapaa-ajalla voin hakea pakettiautomaatista johon ei tarvitse ottaa passiakaan mukaan (ainoa henkkarini)

.. 😊

AP

Vierailija
9/15 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tykkään ettei ole jonoa, kun hakee automaatista.

Vierailija
10/15 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei tarvitse näytellä ainoaa henkilöllisyystodistustani, 13 vuotta vanhaa 16-vuotiaana hommattua mopokorttiani, jossa minulla on tony halme-keesi. Aaaah.

Vierailija
11/15 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovathan ne helpottaneet elämää. En tiedä tykkäänkö automaateista siksi että olen introvertti vai siksi että tykkään tehokkuudesta. Hyvä juttu joka tapauksessa.

Vierailija
12/15 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ja voi valita sellaisen automaatin, mikä on sopivasti matkan varrella. Ei tarvitse poiketa minnekään kauemmas erikseen. 

Vierailija
13/15 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole enää normaalia. On kivaa hakea paketti henkilöltä.

Olet sairas! Iljetys.

Vierailija
14/15 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykästynyt ainoastaan siihen, ettei tarvi jonottaa.

Zinc

Vierailija
15/15 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän automaateista, mutta usein on käynyt niin että automaatti on täysi ja olen joutunut hakemaan postista paketin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan