Kaltaiselleni introvertille pakettiautomaatit ovat kuin taivaanlahja
Aivan ihanaa hakea paketti automaattista. Ei tarvitse turhaa kommunikointia eikä edes henkkareita. Niin stressitöntä ja helppoa 💚💚💚
Onko muita jotka ovat tykästyneet pakettiautomaatteihin?
Kommentit (15)
Kyllä ne on ihan ok, minäkin olen introvertti, mutta kyllä minä saatan postissa ja asiointipisteissäkin asioida ihan tavallisesti. Automaateissa on parasta se, että niillä voi käydä laajalla aikaikkunalla.
Sama. Mutta nykyään aina tilaan pakettiautomaattiin ja aina tulee viesti "toimitettu lähimpään vapaaseen pisteeseen", joka on se perhanan r-kioski kilometrin pituisine jonoineen.
Eihän introvertti tarkoita sitä että on sosfobiaa
Tuo ei ole enää normaalia. On kivaa hakea paketti henkilöltä.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Mutta nykyään aina tilaan pakettiautomaattiin ja aina tulee viesti "toimitettu lähimpään vapaaseen pisteeseen", joka on se perhanan r-kioski kilometrin pituisine jonoineen.
Sama täällä, ja meidän ärrällä vielä niin hapan myyjä. Varmasti sitä ärsyttää vain paketteja hakevat asiakkaat, mutta eihän se mun syy ole jos automaatit on täynnä, yritän vältellä siellä käyntejä niin paljon kuin mahdollista.
Niin, tykkään myös, silloin harvoin kun ne paketit sitten sinne menee. Eli harvoin! Mua on alkanut hävettää hakea paketteja niin usein samasta Postin noutopisteestä.
Saan siis ihan tarpeeksi sosiaalista kommunikaatiotq työssäni joten on kiva että vapaa-ajalla voin hakea pakettiautomaatista johon ei tarvitse ottaa passiakaan mukaan (ainoa henkkarini)
.. 😊
AP
Siitä tykkään ettei ole jonoa, kun hakee automaatista.
Minun ei tarvitse näytellä ainoaa henkilöllisyystodistustani, 13 vuotta vanhaa 16-vuotiaana hommattua mopokorttiani, jossa minulla on tony halme-keesi. Aaaah.
Ovathan ne helpottaneet elämää. En tiedä tykkäänkö automaateista siksi että olen introvertti vai siksi että tykkään tehokkuudesta. Hyvä juttu joka tapauksessa.
Tykkään ja voi valita sellaisen automaatin, mikä on sopivasti matkan varrella. Ei tarvitse poiketa minnekään kauemmas erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ole enää normaalia. On kivaa hakea paketti henkilöltä.
Olet sairas! Iljetys.
Olen tykästynyt ainoastaan siihen, ettei tarvi jonottaa.
Zinc
Pidän automaateista, mutta usein on käynyt niin että automaatti on täysi ja olen joutunut hakemaan postista paketin.
Olet kyllä tosi introvertti, kun moi ja kiitos paketin ojentajalle tuottaa tuskaa.