Kenet valitsisit seuraksi iltanuotiolle makkaranpaistoon:
Paavo Väyrynen, Putin, Breivik, Ville Haapasalo, Obama, Robbie Williams vai Hjallis? Saa valita yhestä kolmeen. Miksi valitsit juuri hänet/heidät?
Kommentit (22)
Hjallis. Mätykkään siitä ja sen huumorista. Ja vietetäänhän me molemmat synttäreitä 2.11.
Valitsen Väyrysen, voisi opettaa tanssimaan tanhua siinä makkaran paiston lomassa
Eikö rillimaisteri Jutila voisi liittyä joukkoon? Sais kunnolla rillattua makkaraa. Makkarallaan en tosin missään oloissa haluais leikkiä.
Putin ja Breivik. Voisivat pistää makkaransa vastakkain ja nuuhkia, kumpi on viimeksi saanut pesää.
Robsteri ja Ville Haapasalo pelkkä Haapasaloki riittäisi
Väyrynen, Breivik ja Putin.
Olisivat luultavasti kolmikon vähiten teennäisimmät tyypit.
Mä valitsisin Sini Saarelan. Se vois kertoa mulle, miten ne makkarat on tuotettu. Opetustuokion maksaisin tietysti luonnossa nuotiotulen loimottaessa.
Saako valita listan ulkopuolelta jonkun? Jos saa, niin valitsen Kummolan.
Herramunjee, mistä tuon Breivikin tähän nappasit?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 20:43"]
Putin ja Breivik. Voisivat pistää makkaransa vastakkain ja nuuhkia, kumpi on viimeksi saanut pesää.
[/quote]
Bräiviikistä en tiedä, mutta jos juoruihin on uskomista niin Putin saa nykyään nuorta laatupesää...
Entä Juti ja Kummola?...niistä jauhaisi makkarat koko lestadiolaisten suviseurojen osallistuja kaartille?
Noista kelpuuttaisin vain Ville Haapasalon.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 20:37"]
Robbie Williams. Sais laulaa mulle ja sitt keksittäs kaikkee kivaa tekemistä sen makkaralla
[/quote]
Tässähän se jo tuli sanottua.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 20:43"]
Mä valitsisin Sini Saarelan. Se vois kertoa mulle, miten ne makkarat on tuotettu. Opetustuokion maksaisin tietysti luonnossa nuotiotulen loimottaessa.
[/quote]
No hyi, hänelle olisi käytännössä mahdotonta maksaa luonnossa :X
Hjallis ja Putin. Hjallis pitäisi Putin koville suorilla kysymyksillään ja minä saisin kuunnella vierestä.
Paavo. Saataisiin aikaan kunnon väittely hyvässä hengessä.
Valitsen puutinin, saunotan ja pesen selän, sitten alastonuintia järvessä
Villen. Sillä varmaan riittäisi mukavaa juttua. Voitais samalla ottaa pari votkanaakelia.
Robbie Williams. Sais laulaa mulle ja sitt keksittäs kaikkee kivaa tekemistä sen makkaralla