Sheivaako vanhemmat miehet alapäänsä?
Kommentit (23)
Kellä nyt kantapäässä karvoj kasva.
Itse olen 53 v ja muutaman kerran vuodessa siistin genitaalialueen. Viimeistään silloin, kun vaimo valittaa karvoista suussa.
T: Syväkurkun mies.
No tiedän yhden. Sitä ärsyttää karvat, parransänkeäkään ei saa kasvaa. Ja tukka aina siili, hän ei voi olla jos joku hius tuntuu vaikka korvilla.
No jaa, korva- ja nenäkarvat eivät ilmeisesti ärsytä, kun niitä on mielestäni vähän liikaa.
En. Vähän lyhentelen joskus kun kasvavat aika holtittomasti. M47
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä sheivaan. Juuri sauna tulilla, ajattelin poistella karvat. T. Komea hopeakettu,67v.
No niin. Taas joku %$%^^% ämmä esiintyy miehenä.
Miten te voitte vajota noin alas?
Harvoin. Hopeaselät on karvaisia alhaalta ylös asti. Siinä on neitsyen hyvä levätä.
mies52v
Naisena naurattaisi jos vastaan tulisi alapäästään sheivattu mies:)
Kyllä sheivaan. Naiset lutkuttavat mieluummin karvatonta munaa. 20-30 vuotiaat naiset yleensä vaativatkin, että sheivaan.
M42
Vierailija kirjoitti:
Naisena naurattaisi jos vastaan tulisi alapäästään sheivattu mies:)
Naurat toiselle? Aika ilkeää.
Siis todella naurat päin naamaa? Julma.
Monesti sekoitetaan kapiin :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Nuorempi tyttökaveri yleensä sheivaa herrasmiehen puolesta.
Eilen viimeksi, kun vaimo sanoi ettei ota suihin, jos on karvoja. Sheivasin posliiniksi, mutta nyt en sitten kehtaa mennä poikien kanssa saunomaan moneen viikkoon. Liekkö ollut suunniteltu "ansa".
Hopeakettu kirjoitti:
Monesti sekoitetaan kapiin :D
Sitähän minäkin epäilin kuvastasi, vatsan alaosa on suht karvaton, vaikka tassutkin näyttää aika karvaisilta.
Herrasmiehenä toki sheivaan varren, kassit ja perskarvat niin daamin on mukavampi antaa suikkarit.
M52
Jotkut sheivaa ja toiset ei. Se on jokaisen oma asia.
Kyllä minä sheivaan. Juuri sauna tulilla, ajattelin poistella karvat. T. Komea hopeakettu,67v.