Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisena hallitus näkee sinut ja millainen todella olet?

Vierailija
07.10.2020 |

Olen 45 mies sinkku. Akateeminen.
Minut nähdään hyvänä tulonlähteenä joka kuukahtaa työnsä ääreen tuotettuaan valtavat verotulot ja edut valtiolle.
Ajelen isolla asuntoautolla joten diisseliä kuluu ja siinäkin verotuloja. En kokkailee kuin luonnossa, syön ravintoloissa ja grillieillä, verotuloja, verotuloja, verotuloja.

Uutisia katson eurooppalaisella tasolla, päätökset tehdään EU. ssa ja muualla joten en viitsi edes purnata juuri, äänestin EU. ta.
Hallituksen kannalta olen täydellinen lammas.
Olen firmassa jossa on työpaikkoja kaikkialla. Teen etätöitä pääosin kaivosalalla. Huomaan jokapaikassa että Suomessa kiristyy ilmapiiri liikaa. Kaikenlaisten harrastustenkin Keskustelupalstat on nykyään täynnä kahtiajakautunutta öyhötys tä. Viimeisten noin viiden vuoden ajan tilanne on johtanut tähän. Miltä näyttää mielipideilmasto vuoden tai kahden vuoden päästä.?
Siinä mielessä olen hallituksen kannalta taas oivallinen mittari koska melko vähän enää kestän kiristyvää ilmapiiriä ennenkuin lähden. Sinkulla siteet vähissä. Luontoa ikävöin mutta on uutta nähtävää kaikkialla, siis jos lähtee.

Onko muilla samantapaisia aarteita, naisia jotka harkitsevat lähtöä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus laittaa minut maksamaan kohta korkeampia veroja ja rahani syydetään oman taloutensa sählänneisiin etelän maihin, haittamaahanmuutton ja tehottomaan kehitysapuun ja ilmastotalkoisiin. Vihervasurit puhuvat talkoista mutta yleensä talkoot ovat vapaaehtoisia, vihertalkoot eivät

Vierailija
2/5 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sairaanhoitaja n35 joka harkitsee Uutta-Seelantia! Olen jo melkein päättänyt lähteä, ainoastaan koira oikeastaan pidättelee. Syyt samoja just tuo hallituksen kahtiajakavuus. Tämä kin kaasutuskeissi, edes rikollista toimintaa ei tuomita kun se tapahtuu etäisestikkään aatteen nimissä!

Ja muista huudetaan nat seii ksi, ra sis teiksi ja muuksi, ihan sairasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta 2012 valmistuneesta Di-porukasta kaksi vielä Suomessa minun lisäksi. Pariskunta joka opettaa amk. ssa. Minua pidättää iäkkäät vanhemmat. Saksasta tuli tänäänkin työtarjous.

N37

Vierailija
4/5 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hallituksen silmissä menoerä, sillä olen 33-vuotias mt-potilas ja pitkäaikaistyötön, jonka viimeisin loppuun käyty koulu on peruskoulu. Minulla ei ole mitään annettavaa ja minun odotetaan vain poistavan itseni kuormittamasta yhteiskuntaa.

Kuka oikeasti olen? Akateemisen yrittäjäperheen kasvatti, joka oli aina koulussa parhaiten suoriutuvien joukossa. Paloin loppuun lukiossa eivätkä haaveeni tulla opettajaksi tai miksikään muuksikaan ikinä toteutuneet, yliopistosta puhumattakaan. Vuosien koulukiusaaminen ja vanhempien sairas alkoholin ja väkivallan pesäke veivät mielenterveyden. Tästä huolimatta olen edelleen kaikkien paras kuuntelijatäti, ystävä ja se jolle voi soittaa murheensa vaikka aamuyöstä.

Olen sinnikäs joten otan osaa kaikkiin työkokeiluihin, harjoitteluihin, palkkatukipaikkoihin ja olen on/off opiskellut sitä sun tätä. Lukio loppuun ennen ikävuotta 50 on itseironinen mottoni.

Koen että minusta olisi tekijäksi mutta elämä ajoi ohi. Yksinäistäkin joskus on, mutta onneksi ne joiden kanssa ystävystyn tuppaavat olemaan ystäviä ikuisesti.

T. Tuleva hullu koiramamma

Vierailija
5/5 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisena hallitus näkee minut: laiskana tuottamattomana työkoneiston osana joka ei tee töissä täyttä potentiaalia ollakseen ahkerampi, tuottavampi ja parempi kuin muut työntekijät

Millainen oikeasti olen: nuoresta iästä huolimatta osatyökykyinen selkäkipuinen raajarikko joka jonottaa sekä olka- että polvileikkaukseen