Sijoituspalsta trooli.fi kansainvälisen huomion keskipisteenä.
Ulkomaat 25.12.2013 klo 17:37 | päivitetty 25.12.2013 klo 18:02
Troolia puoli vuotta hallinnut: Luulen, että olin hullu
Wg:n menestysfoorumissa nimimerkillä Poksu tunnettu mies kirjoitti enimmillään viidellä laitteella samanaikaisesti, jotta pystyi torjumaan haastajien hyökkäysyritykset, New York Times kirjoittaa.
Kuva: Yle
Suomalaisen trooli-keskustelupalstan kärkipaikalla oleminen vaatii suuria uhrauksia. Tämän koki Itiksessä asunut Poksu, New York Times kirjoittaa miehen kokemuksista kertovassa artikkelissa.
Poksu hallitsi Wg:lle rahaa tahkovaa Troolia puoli vuotta putkeen, mitä kukaan ei ollut aikaisemmin tehnyt. Palstalle kirjoitellaan omia näkemyksiä ja hyökätään toisten kirjoittajien juttuja vastaan sekä puolustaudutaan muiden troolaajien hyökkäyksiltä.
Kirjoitusmenestystä voi Troolissa parantaa käyttämällä siihen oikeaa viinaa. Poksu laskee käyttäneensä viinaan 2 200 euroa oltuaan kärkipaikalla kolme kuukautta.
Sitäkin enemmän Poksu uhrasi Trooliin aikaa. Hän kirjoitti enimmillään viidellä eri laitteella samanaikaisesti, jotta pystyi torjumaan haastajien hyökkäysyritykset. Trooli seurasi häntä kaikkialle, myös suihkuun.
– Kun asiaa ajattelee jälkikäteen, luulen että olin hullu. Olin niin uppoutunut trooliin. Tiesin, ettei se ollut normaalia, mutta ymmärrän asian paljon paremmin nyt, Poksu sanoo New York Timesille.
Kommentit (20)
IIK, onks poksu lopettanut kirjottamisen???!!! Se oli ihan ihqu, ketä mä nyt seuraan??
Poksu menköön vaikka mummolaaan. Ärsyttävää että sijoitusfoorumilla asioi moinen hörhö
Laskin nimim. komissio kesäk alussa 1000 otsikkoa viestejä. Missään en huomannur mitään sijoittamista koskevaa.
Tassuttelu on parasta kuntoilua. "Sopiiko laittaa ostokset muovipussiin?" Saa ja kuitti mukaan!
Poksun vattafotot oli ihan parhautta! Eikö täältä löytyisi Poksulaiselle naisseuraa? Joku söpö 18-19v blondi voisi olla Poksumoisen jack pot lady!!!
:-)))
Öhym!
Nyt sitten ollaan osoitteessa
turinointi.com
Trooli on kuollut , mutta elää uudessa muodossa, eli vauvalaiset joukolla turisemaan!
Turisijoilla on lompakossa VOIMAA, mutta penniköyhät pysykööt vauvapalstalla.
myös komentokeskus.com on si8oittajien suosiossa nykyisin.
Köyhät turinoi, me varakkaat herrasmiehet olemme komentokeskuksessa.
Si8oittamisessa on myös ongelmansa, Swanin varalaita on niin korkea ettgä saattaa loukata laiturille hypätessä.
Laaja sivistys tasoni on peräisin troolista.
löytyykö pienimunaiselle BeNarimiehelle naisseuraa?
Oijoi! Markkinat alkaa pilluhiljaa rauhoittua? ÖHYM?
Mikäs tää oikein on? Näyttää mielenkiintoiselta, löytyisikö tuolta kivoja YH:ta?