Miksi kutsut itsesi kylään, mutta et kutsu ystävää luoksesi?
Ihanaahan ystäviä on tavata näin pitkinä joulunpyhinä, mutta kyllä siitä oma vaivansakin on..
Tänään kävi yksi lapsiperhe ja huomenna on tulossa lisää vieraita. Välipäivinä on pari kaveria kuulemma tulossa käymään.
Olisi ihanaa saada kutsu ystävän luo ja mennä rentoutumaan valmiiseen kahvipöytään. Ongelmani on vain se, etten osaa tehdä kuin kaverini: he soittavat ja ilmoittavat tulevansa kylään. Koskaan eivät kuitenkaan kutsu heille : (
Kommentit (4)
Pelkään, että toinen ei halua tulla. Eli että on vain sellainen "hyvänpäivän tuttu". Anteeksi, häpeän, jos olen väärässä, mutta en ollut nuorempana suosittu, vaikka olisin halunnut olla ja siitä kai jäänyt tyhmiä traumoja.
Toinen syy on se, että pelkään että ystävä tulee mutta ajattelee, että olisinpa mieluummin jossain muualla. Selitys sama kuin ylempänä.
Haluaisin kutsua ja että meille tultaisiin. Kun vain pystyisin uskaltaa pyytää!
Miksi et tee samoin? Soitat vaan ja ilmoitat, että tulet nyt kylään. Sitten pääset niille ystäviesi luokse kylään.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 21:05"]
Minä teen nimenomaan päinvastoin, kutsun ystäväni meille kylään mutta mutta en saa lähdetyksi kovin helposti heille. Jotenkin on vaan helpompaa ja mukavampaa, kun kaverit tulevat mun luokse.
[/quote]
Tai sitten mulla on ihan hyvällä sanottuna tällaisia ystäviä :D Tykkään siis myös, kun mua kutsutaan! t.3
Minä teen nimenomaan päinvastoin, kutsun ystäväni meille kylään mutta mutta en saa lähdetyksi kovin helposti heille. Jotenkin on vaan helpompaa ja mukavampaa, kun kaverit tulevat mun luokse.