Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mies kiinnostunut jos

Vierailija
06.10.2020 |

hän viestittelee whatsappissa niitä näitä ja jaksaa viestitellä vaikka parikin tuntia jostain molempia kiinnostavasta asiasta. Vai voiko olla että on vain ystävällinen?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrkkä ehkä.

Vierailija
2/25 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä "haluatko pim ppiä". Sillähän se selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä lottoat?

Vierailija
4/25 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi olla. Kirjoittelenhan minäkin tänne niitä näitä. Ihan huvikseni.

Zinc

Vierailija
5/25 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on homoseksuelli.

Vierailija
6/25 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti on. Jos kaveri vaikuttaa kiinnostavalta, anna varovainen vihje.

Vierailija
7/25 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuin hänet kylään yksi ilta, mutta hänellä oli muuta menoa. Ajattelin, että jos olisi kiinnostunut, ehdottaisi sitten toista päivää? Tai ehkä on vaan ujo?

Vierailija
8/25 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsuin hänet kylään yksi ilta, mutta hänellä oli muuta menoa. Ajattelin, että jos olisi kiinnostunut, ehdottaisi sitten toista päivää? Tai ehkä on vaan ujo?

No ei taatusti ole kiinnostunut ..

Zinc

Vierailija
9/25 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetero on, on ollut aiemmin naisen kanssa suhteessa.

Vierailija
10/25 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän olisi kiinnostunut, hän olisi ehdottanut vaihtoehtoista päivää. Niin se vain on.

Vierailija
11/25 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse viestittelen ihastukseni kaverin kanssa niitä näitä, koska minulla ei ole ihastukseni yhteystietoja. Tulemme siis hyvin juttuun, mutta juttelen hänen kanssaan, koska hän on tärkeä ihminen ihastukselleni ja koska voin hyvässä lykyssä saada jotain tietoa ihastuksestani sitä kautta.

Vierailija
12/25 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on pakko vaan hyväksyä ettei ole kiinnostunut, harmi, koska mies on muuten täydellinen. Ei vaan sit tykkää musta, ihan perseestä :(

Vierailija
13/25 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole yhteisiä tuttuja, joten en keksi mitään muuta motivaatiota. Molemmat olemme sinkkuja ja molemmat tietävät sen. Harmillista tässä on se että meillä menee ajatukset ja kaikki tosi hyvin yhteen. Tunnen että myös hän ajattelee näin. Eli ainoa selitys lienee mun ulkonäkö, ettei se vaan sit sytytä :( :(

Vierailija
14/25 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla gay.

Vierailija
15/25 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se on pakko vaan hyväksyä ettei ole kiinnostunut, harmi, koska mies on muuten täydellinen. Ei vaan sit tykkää musta, ihan perseestä :(

Millä tavalla mies on täydellinen? Mies, joka ei tee aloitetta, ei mielestäni kuulosta täydelliseltä.

Vierailija
16/25 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies tinderistä tms., etkä ole vielä tavannut? Voi lätistä lämpimikseen. Kyllä mies kysyy tapaamista, jos on kiinnostunut.

Vierailija
17/25 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen deittaillut tässä nyt noin puolisen vuotta ja olen törmännyt samaan ilmiöön jo viisi kertaa. Sellaiseen; jossa mies kirjoittelee kiinnostuneesti, voi aika tai hyvin avoimesti ilmaista kiintymystä, itse vielä nämä aina selittelee miten “etsivät jotain vakavaa ja kuinka vaikeaa sitä on löytää”.. ja “oisitko sää mulle se oikea?”.

Lopputuloksena jossain kohtaa hiljentyminen yhtäkkiä, tai sit just tuo treffien vaikeus tai niiden peruminen. Eli FULL OF SHIT. Runebereja on joka lähtöön nykyään, mutta jos miehen teot ei kohtaa sanojen kanssa niin heivaa se helvettiin ja äkkiä.

Vierailija
18/25 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnemme työkuvioiden kautta, emme tosin samalta työpaikalta

Vierailija
19/25 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että eräs tuttavanainen viestittelee miehen kanssa, joka on kiinnostunut minusta. Mies on flirtti ja olen seurannut vierestä, miten tämä nainen on ihastunut ja tulkitsee saamaansa huomiota ihastumisensa läpi. Itseasiassa tuttavapiirissämme useampikin henkilö kuvitteli, että mies on kiinnostunut hänestä, koska en millään mittapuulla ole yhtä viehättävä. Tämä nainen kuitenkin sai mieheltä huomiota vain siksi, että sattui olemaan tuttavani.

Vierailija
20/25 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on täydellinen seuraavilla tavoilla: erittäin fiksu, koulutettu, komea, urheilullinen, luonne yhteensopiva, kiinnostunut samoista asioista. Mutta luulen että hän on kohtelias vaan työasioiden takia vaikka on ilmiselvää että meillä on todella paljon yhteistä.