TIEDÄN ateistit ovat väärässä
Olen nimittäin useita kertoja kokenut selkeästi yliluonnollisia ilmiöitä. Nämä ovat tapahtuneet hereillä ja täysin päihteettömin päin, osassa minulla on ollut seurassani muitakin todistamassa samaa ilmiötä. Olen nähnyt valoa hohtavia enkeliolentoja, ja myös joskus pimeitä varjomaisia olentoja, jotka ovat luultavasti olleet demoneita eli langenneita enkeleitä. Tähän kumoutuu ateistien jyrkkä materialismiusko.
En jaksa kommentoida, kun nyt teininörttiateistit tulevat tänne "viisaina" pätemään kuinka he muka ovat keksineet selityksen näkemilleni ilmiöille.
Kommentit (19)
Ai että oikein tiedät. Itse en kyllä ole kokenut edes mitään hengellisyyteen viittaavaa edes psykoaktiivisten huumeiden vaikutuksen alaisena. Ihan mukavaa se olisi kyllä hallusinaatioita nähdä ihan selvinpäin, ei siinä mitään. Hallusinaatiot kyllä ovat olemassa, koska olen niitä itsekkin nähnyt ja kuullut.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 22:14"]
Ai että oikein tiedät. Itse en kyllä ole kokenut edes mitään hengellisyyteen viittaavaa edes psykoaktiivisten huumeiden vaikutuksen alaisena. Ihan mukavaa se olisi kyllä hallusinaatioita nähdä ihan selvinpäin, ei siinä mitään. Hallusinaatiot kyllä ovat olemassa, koska olen niitä itsekkin nähnyt ja kuullut.
[/quote]
Valvot riittävän pitkään niin näet hallusinaatioita selvinpäin. Kokeiltu on.
Tai, en kyllä ainakaan selvinpäin hallusinaatioita haluaisi ehkä sittenkään kokea. Koska osa kokemistani olivat hyvinkin epämiellyttäviä. Hohtavia hämähäkkejä, tuntemattomia ihmisiä ja tälläistä.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 21:58"]
Olen nimittäin useita kertoja kokenut selkeästi yliluonnollisia ilmiöitä. Nämä ovat tapahtuneet hereillä ja täysin päihteettömin päin, osassa minulla on ollut seurassani muitakin todistamassa samaa ilmiötä. Olen nähnyt valoa hohtavia enkeliolentoja, ja myös joskus pimeitä varjomaisia olentoja, jotka ovat luultavasti olleet demoneita eli langenneita enkeleitä. Tähän kumoutuu ateistien jyrkkä materialismiusko.
En jaksa kommentoida, kun nyt teininörttiateistit tulevat tänne "viisaina" pätemään kuinka he muka ovat keksineet selityksen näkemilleni ilmiöille.
[/quote]
Joko puhut paskaa tai sitten pääsi ei ole ollut ihan kunnossa ja olet nähnyt hallusinaatioita. Toki jos taikauskoisia on ryhmässä niin kun yksi kuvittelee näkevänsä jotakin niin kaikki menevät joukkopsykoosiin ja kuvittelevat myös nähneensä sen saman mistä se yksi kertoi.
Minä uskon sinua, mutta tuollaiset riidanhaastoväitteet eivät toimi ikinä, oli kyseessä ateisti tai uskovainen.
Skitsofrenia.
Aivokasvain.
Alien abduction.
Minä uskon sinua, mutta tuollaiset riidanhaastoväitteet eivät toimi ikinä, oli kyseessä ateisti tai uskovainen.
Minua ei kiinnosta tippaakaan, mitä ateistit puhuvat. Olen ollut uskossa jo 20 vuotta, eikä minulla ole edes kuolemanpelkoa.
Oletko puhunut näyistäsi lääkärille? Saattaa olla, että olet sairastumassa esim. skitsofreniaan
Hehee. Kyllä sitä kuule kaikenlaisia kylähulluja on ollut maailman sivu, ja samanlaisia totuuden sanansaattajia ovat myös aina olleet. Pidä ihmeessä kiinni "tiedostasi", näyttää tuovan sinulle iloa. :)
Skitsofreniaan liittyvät usein näkö- ja kuuloharhat. Entisaikaan esim monet shamaanit, jotka näkivät "näkyjä" olivat usein skitsofreenikkoja. Sitä ei vain silloin tiedetty vaan saavuttivat shamaanin aseman omassa yhteisössään.
Omat rajat on helppo testata suhteessa muiden uskoon, jos esim ajattelaa vaikka joulupukkia. Jos esim löytyisi aikuinen joka kivenkovaan väittäisi joulupukin olevan olemassa ja olisi myös usein nähnyt tonttuja. Olisiko ko henkilön havainnot sitten todellista? Kaikkein syvin "usko" ja "henkimaailman näyt" lienevät kapea-alaista psykoottista oireilua.
Hallusinaatoiden näkeminen ilman mitään päihteitä, yms. kyllä kuulostaa jo ihan vakavalta
aivan sama mihin jumalaan uskoo kunhan uskoo, lopuksi se on se yks ja sama jumala, näin ne viisaat väittävät
Vaikka kokemuksesi olisivatkin totisinta totta, eivät ne vielä todista jumalasta (todistaisivat jostain muusta). Ateismi on jumaluskon puutetta.
Kyllä minäkin olen monesti kokenut yliluonnollisia asioita ja uskon, että jonkinlaisia henkiolentoja on olemassa. Silti en usko jumaliin. T: Ateisti
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 23:28"]
Ateismi on jumaluskon puutetta.
[/quote]
Mutta vain, kun kyse on negatiivisesta ateismista.
Tuleppa näyttämään ne yiluonnolliset ilmiösi.
Aivan,eihän ne näyttäydy kun tälläydytään katselemaan.
Ainoastakaan yliluonnollisesta ilmiöstä ei ole todisteita.
Ei ole tarvetta kiistää,olisihan se mielenkiintoista moista nähdä:)
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 22:27"]
Oletko puhunut näyistäsi lääkärille? Saattaa olla, että olet sairastumassa esim. skitsofreniaan
[/quote]
Olen kokenut itsekin selittämättömiä asioita, joten ilmeisesti lisäkseni isäni, mieheni ja parasystäväni sairastavat skitsofreniaa. Aikamoinen sattuma sinäänsä.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 23:39"]
Olen kokenut itsekin selittämättömiä asioita, joten ilmeisesti lisäkseni isäni, mieheni ja parasystäväni sairastavat skitsofreniaa. Aikamoinen sattuma sinäänsä.
[/quote]
Sinulle on vain sattunut hulluja sukuun ja ystäväpiiriin. Ei muuta.