Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jekyll ja Hyde mies..

Vierailija
23.12.2013 |

Tapailemani mies on kuin kaksi henkilöä yhdessä ruumiissa. Tyyliin Jekyll ja Hyde. Toinen on tosi kiva, ja se toinen.. todella kylmä ja inhottava. Olen oppinut nyt oikein näkemään, kun se inhottava puoli on päällä. Tuntuu että koko mies muuttuu enkä tunne ihmistä. Sitten se taas menee ohitse. Väittää myös, että ei muista tiettyjä asioita mitä sanonut / tehnyt. Tuntuu että ei pysty ehkä kontrolloimaan itseään tai tunteitaan.. Voisiko tämä olla joku epävakaa persoonallisuus tai rajatilapersoonallisuus?

Kuluu myös päihteitä, ja tulee impulsiivisia mielitekoja jotka pakko toteuttaa ja millään muulla ei ole silloin mitään väliä. 

Kokemuksia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin, ja löysin aiheesta tällaisen aloitetun keskustelun. Olen tavannut samanlaisen miehen, mistä lienee kysymys?

Nyt on vallalla se pimeämpi puoli; ei tahdo uskoa todeksi. Mitä tehdä, kun valoisampana aikana mies on hurmaava.

Vierailija
2/9 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kattele aikasi,mutta ei mitään lapsia,yhteisomistuksia yms.

Onhan näitä tämmösiä tyyppejä.

Muista että sinä et voi häntä muuttaa.

Ota tai jätä.

Minä en jatkaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus:

2 persoonallisuutta = 2-suuntainen mielialahäiriö

= maanisdeppressiivinen mielisairaus

= bipoläärinen mielenhäiriö.

Rajatilapersoonaallisuushäiriö ei ole noin vakava häiriö...

Vierailija
4/9 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä riuduin tollasen miehen kans vuosia ja lopussa olin niin väsynyt että halusin kuolla (mies oli myös väkivaltainen ja aikoi tappaa ym).Älä tee samaa virhettä vaan lähde heti.Veikkaanpa että sunkin miehellä on pahoja käsittelemättömiä traumoja.Ja sinä et voi häntä pelastaa.

Vierailija
5/9 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus:

Sinulla ei taida olla aavistustakaan mistä puhut. Et tosin näemmä osaa edes kirjoittaa noita termejä.

Vierailija
6/9 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tapailemani mies on kuin kaksi henkilöä yhdessä ruumiissa. Tyyliin Jekyll ja Hyde. Toinen on tosi kiva, ja se toinen.. todella kylmä ja inhottava. Olen oppinut nyt oikein näkemään, kun se inhottava puoli on päällä. Tuntuu että koko mies muuttuu enkä tunne ihmistä. Sitten se taas menee ohitse."

Vanha ketju, kiinnostava aloitus. Mikähän mahtaa olla syynä siihen että joku on tosiaan kuin kaksi eri henkilöä? Yleensä kiva, nauravainen ja sympaattinen, mutta sitten toisinaan ilman mitään järjellistä syytä jotenkin ilkeä ja se muutos näkyy jopa kasvoilla.

Ei siis mikään tavallinen riita tai selitettävissä oleva ketutus, vaan ikään kuin tyhjästä nousisi esiin se toinen persoona.

Ei väkivaltaa tms mutta tuollaisesta jää aina kelju fiilis itselle. Jälkikäteen tuntuu kuin toinen ei ehkä edes muista koko tilannetta.

Vierailija
7/9 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus:

Ja ylläoleva on sitten täyttä kukkua alusta loppuun. tv. psykologi

Vierailija
8/9 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/9 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

down