Onko miehesi jo aloittanut vähäpukeisten naisten perään kuolaamisen?
Kommentit (10)
Katsokoon ei se minulta ole pois. Oho mä unohdin, että tämä on av. Täällä muitten miehet ei mene edes ruokakauppaan jos siellä on joku tyrkyn näköinen typy. Ja jos menee niin se pitää jättää heti muuten pilaa lasten elämän mimmoisen maailmankuvan pikkuiset tytötkin isukista muuten saa.
mutta kauniiden sähkökitaroiden perään kuolaamista kyllä esiintyy.
Kun ulkona on niin kylmä, että pitäisi varmaan talvitakki kaivaa esille.
Muka-huomaamattomasti niitä tuijottelee.. joo-o. Mutta sen kuin katsoo, sama oikeus se on minullakin katsella muita ;)
..en sen enempää ole kehitellyt lepakkopiirteitä, onnellisessa ja tyydyttävässä parisuhteessa elelen mutta olen huomannut, että mieheltä katoaa hinku kommentoida ja ihastella, kun itse ehdin (ja ihan vilpittömästi) ensin.. :D Kyseessä siis kommentit tyyliin "onpas siinä hyvännäköinen takamus". Enkä pidä sitä mitenkään kuolaamisena.. :D
Mulle ei tule kyllä mieleenkään arvostella ja kytätä perseitä tms ruumiinosia. Olen kai sitten vajaa tähän yhteiskuntaan joka arvostaa tällaista kyttäämistä.
Täytyypä seuraavalla kerralla tarkkailla mieheni käyttäytymistä kun yhdessä ulkona olemme.
Ei se ole minulta pois. Yleensä mieheni tekee sen minulta huomaamatta, ainakin mukamas ; ) Ei haittaa. Minua kuitenkin rakastaa.
En ymmärrä, miksi pitäisi koko ajan keskittyä toisten vahtaamiseen. Ja minkä näköinen milloinkin menee ohi.
Enkä usko että aloittaakaan koskaan.