Voiko äiti juoda
Kommentit (14)
Minusta ei. Jos on valinnut vanhemman elämän, siihen ei alkoholi sovi.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 16:36"]
[/quote]
Minusta taas vanhemman elämään ei sovi esim. lihansyönti tai kerskakulutus, koska vanhempien tehtävänä on mielestäni opettaa lapsilleen oikeanlaista suhtautumista lapsilleen. Ruoka ei tule riittämään kaikille, joten mielestäni vanhempien tehtävä on totuttaa lapset jo pienestä pitäen syömään mahdollisimman paljon kasvisruokaa.
Jos ei mene siitä sellaiseen humalaan, että se luo lapselle turvattomuutta, niin toki voi.
[/quote]
Päivän paras provo.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 16:41"]
[/quote]
Minusta taas vanhemman elämään ei sovi esim. lihansyönti tai kerskakulutus, koska vanhempien tehtävänä on mielestäni opettaa lapsilleen oikeanlaista suhtautumista lapsilleen. Ruoka ei tule riittämään kaikille, joten mielestäni vanhempien tehtävä on totuttaa lapset jo pienestä pitäen syömään mahdollisimman paljon kasvisruokaa.
[/quote]
Olen myös tästä samaa mieltä. Jättäkää ne erikoislouet ja sisäfleet meille lapsettomille, jotka olemme oman osamme planeetan pelastamiseksi jo tehneet ja jotka emme ole kenenkään maailmankuvan muodostumisesta vastuussa. t. 3
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 16:45"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 16:41"]
[/quote]
[/quote]
Olen myös tästä samaa mieltä. Jättäkää ne erikoislouet ja sisäfleet meille lapsettomille, jotka olemme oman osamme planeetan pelastamiseksi jo tehneet ja jotka emme ole kenenkään maailmankuvan muodostumisesta vastuussa. t. 3
[/quote]
Entäs tulevat eläkkeet - meidän eläkkeemme - mitä sinä niiden hyväksi olet tehnyt? Ei kauhean epäitsekkäältä vaikuta...
Kapakassa näkyi viime viikonloppuna nainen, joka veti viinaa kuin miehet. Päällä oli jo seuraavaa aamua varten T-paita, jossa luki teksti "Äiti on nyt vähän väsynyt..."
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 16:51"]
Entäs tulevat eläkkeet - meidän eläkkeemme - mitä sinä niiden hyväksi olet tehnyt? Ei kauhean epäitsekkäältä vaikuta...
[/quote]
Työssäkäyvät lapsettomat ovat yhteiskunnan nettiomaksajia. Olen sitä paitsi sijoittanut ne rahat, jotka muuten tuhlaisin lapseen. Jos tuotto pysyy odotustenmukaisena, olen eläkkeelle jäädessäni miljonääri. En tosissani odota nykyisen eläkejärjestelmän kestävät kovinkaan kauan. Vapaaehtoisilla vakuutuksilla meidät tulevaisuudessa hoivataan. t. 3
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 16:51"]
[/quote]
Työssäkäyvät lapsettomat ovat yhteiskunnan nettiomaksajia. Olen sitä paitsi sijoittanut ne rahat, jotka muuten tuhlaisin lapseen. Jos tuotto pysyy odotustenmukaisena, olen eläkkeelle jäädessäni miljonääri. En tosissani odota nykyisen eläkejärjestelmän kestävät kovinkaan kauan. Vapaaehtoisilla vakuutuksilla meidät tulevaisuudessa hoivataan. t. 3
[/quote]
Mutta niille vapaaehtoisille vakuutuksille pitää olla maksajia. Eihän nyt eläkevakuutuksetkaan toimi niin, että todellisuudessa saa sen rahan takaisin, jonka on itse maksanut, vaan niin, että tällä hetkellä maksavat maksavat ne eläkkeellä juuri nyt olijoiden eläkkeet.
Tämä äiti on nyt juonut ne kaksi ja aion juoda vielä kolmannenkin kun lämmitän illalla glögiä...bad mama :)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 16:52"]
Kapakassa näkyi viime viikonloppuna nainen, joka veti viinaa kuin miehet. Päällä oli jo seuraavaa aamua varten T-paita, jossa luki teksti "Äiti on nyt vähän väsynyt..."
[/quote]
Ha ha! Krapulavastaus pikku Siirin esittämään kysymykseen "Mikset sä äiti voi nyt laittaa mulle aamupalaa?".
Voi.