Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolo kysymys lantionpohjan lihaksista

Vierailija
20.12.2013 |

Onko kellään muulla samanlaista ongelmaa, että lantionpohjan lihasten harjoittelu niitä puristelemalla aiheuttaa ihan järkyt ilmavaivat?

Oon raskaana ja huolestuin Hesarin uutisesta, että laskelmia tulee 2/3 synnyttäjistä. Jotain tarttis tehdä, aiemmin treeni on aina jäänyt kun ei huvita piereskellä äänekkäästi koko iltaa. Geishakuulan pelkkä sisällä pitäminen ei tuota aiheuta, mut en tiedä onko siitä mitään hyötyäkään tai voiko niitä edes käyttää raskauden aikana?

Mitä mä oikein teen väärin? En oo muuten mitään peppuseksin harrastajia :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskelmia = laskeumia

Vierailija
2/3 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä ymmärrä, miten lihasten harjoittamen voi tuottaa ilmaa suolistoon. Teet jotain tosi omituista, jos sun peräaukko pystyy haukkaamaan ilmaan jumpan aikana. Mutta ehkä sun pitäisi harjoitella esim aamupävällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mitään väliä, mihin aikaan päivästä harjoittelee, sama ongelma..

En tiedä olisko kyse samasta, kun ennen menkkoja kohdun kramppailu aiheuttaa suolistovaivoja?

Toivottavasti neuvolasta saisi jossain vaiheessa kunnon neuvoja ja ihan konkreettista opastusta. Ei vaan jotain ylimalkaista monistetta, että tee sitten näitä ja jos vaivoja tulee, oma vika kun teit väärin.

Ranskassa synnytyksen jälkeen neuvolaohjelmassa on 10 kertaa varattu ihan lantionpohjan lihasten harjoitteluun!