Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö pelkkä rakkaus? Nain komistuksen...

Vierailija
21.07.2006 |

...ja nyt kohta kymmenen vuoden jälkeen olen saanut kaljamahaisen,30kg ylipainoa omaavan laiskimuksen...

No,tuo oli kärjistys ;) Mutta oikeasti,mitä tehdä,kun seksi oman miehen kanssa ei kiinnosta?? Johtuen puhtaasti fyysisen viehätyksen puutteesta??

Harrastamme kyllä seksiä säännöllisesti,mies ei tiedä ajatuksistani!! Laitan silmät kiinni ja kestän,hyvääkin seksi on sitten kun siihen alamme ja " kestän" ... siis mun on helppo kiihottaa itseni ensin jne...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän varten meille on suotu MIELIKUVITUS, että voimme oman miehen kanssa rakastellessa ajatella hänen tilalleen ties minkä muun miehen ihan omien toiveiden mukaan... :-)

Vierailija
2/5 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko sanonut,että mies ei saisi ajatella samalla lailla naisesta....?

Jouduin lopettamaan vähän kesken kun mies tuli olkapään yli kurkkiin,enkä halua loukata häntä,enkä hänen tietävän ongelmasta jonka kanssa painiskelen.

Kyse ei siis ole siitä,että en rakastaisi häntä. IHANA mies,täydellinen isä jne. Meillä on hyvin vahva ystävyys ja rakkaus.

MUTTA fyysinen hän on kovin muuttunut ja joskus tunnen jopa vastenmielisyyttä... niin pinnallista ja kamalaa kuin se onkin myöntää minun jopa itselleni :' (

Miten saisin tämän tunteen pois itsestäni?? Ja vaikka en nyt ihan alkaisi himota miestäni entiseen tapaan niin miten suhde pystyy pysymään kasassa,kun intohimo minun puoleltani on näyteltyä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmasti rakastaisin olipa kuinka lihava ja kaljamahainen tahansa.. Ensin rakastuin ulkonäköön nyt rakastan koko miestä luonnetta ja muutakin mukavaa.

Vierailija
4/5 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siksi nämä ajatukset ja fyysinen inhotus inhottavat minua itseänikin ja pidän jopa itse itseäni pinnallisena!!

Vaikeahan sitä on ymmärtää muiden..

Mies on todella suloinen ihminen ja ihana luonne... vaatteet päällä varsinaisen halittavakin vielä... Seksiä taas kun ajattelee... Kun se maha löllyy ja peniskin näyttää pikkuriikkiseltä sieltä mahan alta.. Ja kun mies tykkää panna lujaa ja se maha höllyy mun silmien edessä...

Usein ehdotankin nykyisin doggystyle ihan ton vuoksi... ääh...

ap

Vierailija
5/5 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä se ukkos mun luo niin paan sitä niin et unohtaa sut ja lapses

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä