Maskun chic-pöytä
Tilattiin heinäkuussa maskulta chic-pöytä ja edelleenkään ei olla sitä saatu. On nyt mennyt yli 2 kuukautta. Ollaan jätetty aspaan yhteydenottopyyntö, mutta sieltä kestää vastata. Ihan käsittämätöntä touhua. Onko muilla mennyt näin pitkään?
Kommentit (6)
Heh. Monta kuukautta tarkkailin Maskun tarjouksia ja sitten black fridayn kohdalla tuo Chic
& corsica-ruokailuryhmä oli halvimmillaan. Luki, että varastotuote, arvioitu toimitusaika 7-14 vrk. Ymmärsin, että korona vaikeuttanut tilannetta, mutta ei tuota missään varastossa aidosti tunnu olevan. Pahoittelivat ja ilmoittivat, että helmikuun ekalla viikolla saattaa tapahtua jotain. Hyvitykseksi tuli 30€ lahjakortti. Täytyy kyllä.pyytää tuntuvampaa hyvitystä jos tuosta vielä viivästyy tai sitten vaan perua kaupat ja todeta, että melkoista ilmaa myyvät.
Tilattiin yli viikko sitten sama tuote, näytti että on varastossa ja toimitus alle kaksi viikkoa. Mitään ei ollut kuulunut joten soitin tänään sinne ja kertoivat että toimitus aikaisintaan helmikuun puolessa välissä. Tästä närkästyneenä pyysin hyvitystä, lupasivat tulla hinnassa vastaan jos otan toimituksen jälkeen yhteyttä uudestaan...
Tilasin ko. pöydän marraskuun alussa, toimitusaika 7-14 päivää. Ei alkanut pöytää kuulua joten soitin asiakaspalveluun ja pöytä luvattiin toimitettavaksi reilusti ennen joulua. Sitten tulikin sähköposti että tuleekin vko. 3. No ensi viikolla sen pitäisi siis tulla ja jos ei vieläkään tule niin en tiedä mitä teen. Ärsyttää!
No saatiimpa itsekkin viimein tällainen Chic pöytä n. 2 kuukautta myöhässä.
+ Hello laittaa jalat kiinni
- Haisee tuo puu jotenkin todella oudolle jos vertaa muihin puisiin (myös öljyttyihin) huonekaluihimme. Eipä tullut kysyttyä, että mistä Kiinasta asti nämä mahtaa tulla?
Minä olen tuo jolle pöydän piti tulla viikolla 3. Eipä ole näkynyt eikä kuulunut. Maskustakaan ei kukaan ole ollut yhteydessä ja ilmoittanut uudesta viivästyksestä. Varmaan joutuu taas itse kyselemään. Kohtahan se on mennyt 4kk tilauksesta...
Onkohan aloittaja vieläkään saanut pöytäänsä? Tilattiin itse samanmoinen pöytä marraskuun alussa, ja silloin toimitusaika piti olla 2-7 päivää. No eipä tullut ajallaan eikä ole vieläkään tullut. Edellinen arvio oli vko 52 ja tämänpäiväinen arvio meni jo viikolle 3. Mietin että tuleekohan ollenkaan vai perutaanko suosiolla kaupat...