Voiko olla tyylikäs edullisesti?
Vai tarviiko sen että on töissä tai paksu lompakko? Saako tyyliä edullisesti?
Kommentit (10)
Olen löytänyt hyviä käyttövaatteita kirpparilta edullisesti. Kengät ja käsilaukun ostan uutena, alesta tietysti. Tyylikkyys on makuasia, siisti ja omaa tyyliä kuvastava voi olla vähällä rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen löytänyt hyviä käyttövaatteita kirpparilta edullisesti. Kengät ja käsilaukun ostan uutena, alesta tietysti. Tyylikkyys on makuasia, siisti ja omaa tyyliä kuvastava voi olla vähällä rahalla.
Itse haluaisin pukeutua neutraalin tyylikkäästi. Eli siis vain vähän värejä. Onko tämä mahdollista? Yritän nyt laihduttaa mutta mitä itse olen kirpparilla käynyt niin XS koon vaatetta on paljon, muita kokoja ei juuri ole siistejä vaatteita. Ja en tule ikinä enää mahtumaan XS koon vaatteisiin. Nyt tarvitsin siistin ja tyylikkään takin, mieluiten villakangasta ja joku beigen värinen. Mistään ei löydy edullisesti. Hm takit aika huonoja. Niin ja lenkkarit tarvitsin ehkä ruskeat tai tummansiniset.
Ap
On kyllä mahdollista.
Alennusmyyntejä on ihan kokoajan jossakin ja niissä usein laatuvaatteita.
Nettikirppiksiltä löytyy myös usein kivoja laatuvaatteita.
Kannattaa käydä
myös outleteissä.
Nyt ei tietenkään ulkomailla, mutta esim. Luhta Outlettejä on monella paikkakunnalla ja juuri esim. itse ostin ihania Rils”n vaatteita -70% alennuksella.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä mahdollista.
Kannattaa käydä
myös outleteissä.
Nyt ei tietenkään ulkomailla, mutta esim. Luhta Outlettejä on monella paikkakunnalla ja juuri esim. itse ostin ihania Rils”n vaatteita -70% alennuksella.
Eikö Kauhealla ole vain sportti vaatteita?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä mahdollista.
Kannattaa käydä
myös outleteissä.
Nyt ei tietenkään ulkomailla, mutta esim. Luhta Outlettejä on monella paikkakunnalla ja juuri esim. itse ostin ihania Rils”n vaatteita -70% alennuksella.Eikö Kauhealla ole vain sportti vaatteita?
Ap
Sori. Kauhealla=Luhdalla
Ap
Luhdalla on muitakin kuin varsinaisia sporttivaatteita. Toki vähän sellaisia urheilullisia, mutta ihan arkivaatteita kuitenkin. Itse vein just UFF:in boksiin esim. sellaisen tummansiniraidallisen paksusta trikoosta tehdyn A-linjaisen mekon, joka oli oikein tyylikäs ja esim. toimistokäyttöön sopiva. Koskaan ei vaan tullut käytettyä, kun oli ostettaessa mulle liian pieni ja nyt sitten jo liian iso (koko XXL).
Eli ne Luhdan vaatteet on ainakin klassisia, kannattaa tsekata outletit.
Tottakai voi. Rahalla ei saa hyvää makua, eikä rahan puute ole este pukeutua tyylikkäästi. Kun suunnittelee ostokset siten, että vaatteet ovat laadukkaita ja kestäviä ja yhdisteltävissä keskenään ja vaatteista pitää hyvää huolta, voi pikkuhiljaa kerätä aina toimivan vaatekaapin jolla pärjää pikku täydennyksin loppuikänsä. Aito tyylikkyys on paitsi ajatonta, myös taloudellista ja ekologista. Vain tyylistään epävarmat tuhlaavat pintamuotiin.
Burkat ei kai paljoa maksa. Aina muodissa kun meet johki Iraniin.