Sunnuntaisiivous OFFICAL
Kommentit (19)
En vielä. Annan naapureiden nukkua vielä pari tuntia.
En. Sunnuntaisin en siivoa, ainoa ”kotityö” on herkkuaterian valmistaminen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "offical"?
Sitä että toimisto sijaitsee Kaliforniassa.
Koneellisen pyykkiä olen pessyt.
Kohta moppaan lattiat alasti.
Zinc kirjoitti:
Ja uneksit siitä että joku näkisi sinut. Mutta hei sun naapurit asuvat niin kaukana ettei kukaan näe sinua edes vahingossakaan. Ja toisaalta kuka vanhaa, lihavaa miestä nyt haluaisi kytätä?
Olen tiskannut koko viikon astiat, jatkan kohta laittamalla pyykit kaappeihin, siivoamalla keittiön muuten ja kylppärikin pitäisi pestä.
Zinc kirjoitti:
💋
Vierailija kirjoitti:
Muista että pyhätyö on syntiä
Raamatussa käsketään vain pyhittää lepopäivä. Siellä ei ole mainintaa viikonpäivästä. Ohjeistus tarkoittaa sitä, että ihmisen pitää muistaa välillä levätä. Se on käytännön ohje elämään ja hyvinvointiin, ei liity uskonnollisiin riitteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatussa käsketään vain pyhittää lepopäivä. Siellä ei ole mainintaa viikonpäivästä. Ohjeistus tarkoittaa sitä, että ihmisen pitää muistaa välillä levätä. Se on käytännön ohje elämään ja hyvinvointiin, ei liity uskonnollisiin riitteihin.
Kyllä ne selitykset keksii, vaikka ufoille, eikös ne ensin kielletty, mutta nyt sanotaan että ne on taivaan enkeleitä. Selitys löytyy kuin poliitikolta konsanaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin meillekin riparilla aikanaan opetettiin.
Ainoa "kunnon" vapaapäivä viikossa - en todellakaan aio tuhlata sitä siivoamiseen. No way.
Sunnuntaina olen haravoinut lehtiä noin 10 kottikärryllistä. Pesin alakerran lattian. Pesin pyykkiä 2 koneellista. Laitoin astianpesukoneen päälle. Pyyhin pölyjä.
Sitten loppui voimat.
Pääsin vasta kotiin, mutta huomiselle on selvät sävelet. Alan siirrellä huonekaluja ja pistän koko kämpän uusiksi.
Mitä tarkoittaa "offical"?