Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

½v ja oksentaa kaurapuuron, kokemuksia?

21.07.2006 |

Puolivuotias tyttömme on maistellut muutaman kerran kaurapuuroa ja noin tunti syömisestä oksentaa rajusti ja on selvästi tuskainen. Näin ei ole käynyt, jos kaurapuuro on tehosekoittimessa hienonnettua, mutta tavallinen kaurapuuro hedelmäsoseeseen sekoitettuna saa aikaan oksentelua. Voiko siis olla kyseessä vilja-allergia, jos hienonnettua ei oksenna? Kuulostaisi oudolta. Kasvis- ja hedelmäsoseita hän syö " sen seitsemää sorttia" ilman mitään vatsaongelmia. Pitää neuvolasta kysellä heti maanantaina, mutta näin viikonlopun alkaessa kysäisen teiltä muilta, onko vastaavia kokemuksia ja osaatteko auttaa. Kiitos.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt voi olla kaukaa haettu mutta ehdotan kuitenkin. Mitä jos lapsesi ei vain pidä kaurapuuron mausta. Itse olen kuulemma pienenä kanssa oksentanut aina puuron jälkeen,enkä kyllä vieläkään pysty kyseistä puuroa suuhuni laittamaan niin ettei se ennemmin tai myöhemmin ylös tulis.

Vierailija
2/2 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun esikoinen ei todellakaan pitänyt kaurapuurosta, pikkuisena juuri oksensi sen lautaselle useasti, pidin aina taukoa ja koetin uudelleen sama juttu toistui. Siihen loppui kaurapuuron tarjoaminen, tyttö ei edelleenkään voi sietää kaurapuuroo, kaikki muut kyllä uppoo hyvin.

Koeta laittaa vaikka jotain marjoja siihen sekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla