Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin aikaisemmin runkopatjasängyn Sotkasta..

Vierailija
03.10.2020 |

Nukuin sillä jotain 5kk kunnes alkoi selkäkivut, mahtoiko johtua tuosta sängystä? Kun se pohja on siinä niin pehmeä eli siihen "uppoaa" . Ostin sängyn verkkokaupasta, joten en edes testannut. Mutta oli Alessa niin ajattelin ostaa silloin. Mutta nyt olen nukkunut lattialla ja selkä ei ole enää kipeä. Onko runkopatjasängyt kaikki tuollaisia "Pehmeitä" ? että niihin uppoaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpasängyissä on huonot jouset ja juuri tuo, ettei se kestä ryhdikkäänä. Ostin 15 v sitten jousinpatjat Sotkasta. Kangas repeytyi normikäytössä muutamassa kuukaudessa ja jouset repsotti paljaana. Sotka ei suostunut korvaamaan eikä vaihtamaan patjoja ja väitti, että olemme itse rikkoneet patjat! Valitin kuluttajavalituslautakuntaan. Siltä tuli nahkapäätös, ettei voi tietää, mistä rikkoutuminen johtuu. Vaihdoin myöhemkin uusiin patjoihin. En ole ostanut sen jälkeen mitään Sotkasta.

Vierailija
2/11 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kaikki runkopatjasängyt eivät ole yhtä pehmeitä. Ostin itse loppukesästä uuden runkopatjasängyn jolla olen nukkunut nyt vajaan kuukauden ja on huomattavasti edellistä sänkyäni jämäkämpi. On myös mukavampi nukkua (petauspatja on kyllä pehmeä eli liian kovakaan ei ole).

Eli kyllä ne selkäkivut voivat hyvinkin johtua sängystä, valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kaikki runkopatjasängyt eivät ole yhtä pehmeitä. Ostin itse loppukesästä uuden runkopatjasängyn jolla olen nukkunut nyt vajaan kuukauden ja on huomattavasti edellistä sänkyäni jämäkämpi. On myös mukavampi nukkua (petauspatja on kyllä pehmeä eli liian kovakaan ei ole).

Tuskin oli halpispatja eli halvalla ei hyvää sänkyä saa. Kannattaa satsata patjaan, varsinkin jos on selkävaivoja.

Vierailija
4/11 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkin omani ja nyt töhnät ja möhnät ei lähde pois. 15 vuotta meni hyvin ilman wuodevaatteita. Nyt haisee ja taitaa olla vähän luteitakin.

-Zinc

Vierailija
5/11 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan halpasänkyjä aina parjataan. Ystäväni osti 10000 euron sängyn mikä oli oikein jollain ihme sovelluksella testattu juuri sopivaksi hänelle ja myöhemmin totesi, että on kuulemma liian kova ja on saanyt sängystä käsi-ja niskasäryt, mutta ei viitsi kuulemma vaihtaa sänkyä kun oli niin kallis. Minä taas ostin satasen taiteltavan varavuoteen itselleni ja siinä on aivan mahtava nukkua.

Vierailija
6/11 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin oli halpispatja eli halvalla ei hyvää sänkyä saa. Kannattaa satsata patjaan, varsinkin jos on selkävaivoja.

Ei ollut ehkä ihan halvin mutta ei mikään kamalan kalliskaan. Edellinen oli kyllä todella halpa aikoinaan ja ylittänyt jo todellisen käyttöiän vuosia sitten.

Vierailija
7/11 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halpasängyissä on huonot jouset ja juuri tuo, ettei se kestä ryhdikkäänä. Ostin 15 v sitten jousinpatjat Sotkasta. Kangas repeytyi normikäytössä muutamassa kuukaudessa ja jouset repsotti paljaana. Sotka ei suostunut korvaamaan eikä vaihtamaan patjoja ja väitti, että olemme itse rikkoneet patjat! Valitin kuluttajavalituslautakuntaan. Siltä tuli nahkapäätös, ettei voi tietää, mistä rikkoutuminen johtuu. Vaihdoin myöhemkin uusiin patjoihin. En ole ostanut sen jälkeen mitään Sotkasta.

Oliko se sini-valkoruudullinen päällyskangas, ohutta ja liukasta kuin servetit tms. Nukkaantui ja venyi ennen repeytymistään. 😁

Vierailija
8/11 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin patjat 50v sitten , kärsin 25 v usein selkäkivuista ja viimeiset 25 v ei ole ollut selkävaivoja, vaikka edelleen on samat patjat.Pituus ja paino on ollut sama. Että se siitä patjoista.

Vierailija
9/11 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sänky maksaa alle tonnin, se on todennäköisesti aivan sysipaska.

Vierailija
10/11 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se sini-valkoruudullinen päällyskangas, ohutta ja liukasta kuin servetit tms. Nukkaantui ja venyi ennen repeytymistään. 😁

Taisipa olla. Kuraa myytiin ja palvelu alaarvoista sen jälkeen, kun kangas repesi.

Vierailija
11/11 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sänky maksaa alle tonnin, se on todennäköisesti aivan sysipaska.

Tämä. Alle tonnin sänkyjä ostetaan jollain toimeentulotuella jos kituuttaa köyhyysrajalla ja perse ei yksinkertaisesti kestä kunnon sängyn hintaa. 1000-1500 pitää sijoittaa minimissään että saa edes jollain tapaa välttävän sängyn, hyvään parisänkyyn meneekin sitten jo aivan minimissään 3000-4000 euroa ja huippuhyviin kuudesta tonnista ylöspäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi