Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reklamoitko helposti?

Vierailija
03.10.2020 |

Mä laitan aina palautetta jos tuote ei jostain syystä miellytä, aiheesta kyllä ainoastaan enkä kovin useinkaan. Tulee niistä aina silloin tällöin jotain takaisinkin, esim. juuri lunastin broilerifirman lahjakortin 10 € edestä tuotteita ja käyttämättä olisi vielä 5 € hyvitys Fazerille (verkkokauppaan). Myös kehuja annan reippaasti ja meilaan usein valmistajille esim. reseptiehdotuksiani.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Laitoin reklamaation kun yhdestä kasattavasta huonekalusta puuttui 3 ruuvia. 

Postissa tuli 5 ruuvia, 3 päivää myöhemmin. Tosin olin jo omilla ruuveilla sen kasannut ..

Zinc

Vierailija
2/6 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatekysymys ;)

Zinc

Ei niinkään, että ruuvit maksaa sentin kappale ;)

Vaan se, että se mistä maksatkin, niin se pitäisi toimittaakin !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan aina palautetta, jos on jotain huomautettavaa tai kysyttävää. Muistan kyllä myös sitten kiittää, jos saan asiallisen vastauksen.

Vierailija
4/6 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistan kaikki kuittini ja olen saanut esim 10 euron lahjakortin tai tuotteen hyvitykseksi.

Vierailija
5/6 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus laitan reklamaatiota pienistäkin asioista esimerkiksi ruokatavaroissa, mutta joskus en vain viitsi. Jos jostakin huonekalusta puuttuu osia tai tuote on viallinen, niin silloin ärsyttää niin paljon, että laitan tasan varmasti valitusta menemään.

Vierailija
6/6 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Reklamoin jaloillani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi