Reklamoitko helposti?
Mä laitan aina palautetta jos tuote ei jostain syystä miellytä, aiheesta kyllä ainoastaan enkä kovin useinkaan. Tulee niistä aina silloin tällöin jotain takaisinkin, esim. juuri lunastin broilerifirman lahjakortin 10 € edestä tuotteita ja käyttämättä olisi vielä 5 € hyvitys Fazerille (verkkokauppaan). Myös kehuja annan reippaasti ja meilaan usein valmistajille esim. reseptiehdotuksiani.
Kommentit (6)
Periaatekysymys ;)
Zinc
Ei niinkään, että ruuvit maksaa sentin kappale ;)
Vaan se, että se mistä maksatkin, niin se pitäisi toimittaakin !
Laitan aina palautetta, jos on jotain huomautettavaa tai kysyttävää. Muistan kyllä myös sitten kiittää, jos saan asiallisen vastauksen.
Tarkistan kaikki kuittini ja olen saanut esim 10 euron lahjakortin tai tuotteen hyvitykseksi.
Joskus laitan reklamaatiota pienistäkin asioista esimerkiksi ruokatavaroissa, mutta joskus en vain viitsi. Jos jostakin huonekalusta puuttuu osia tai tuote on viallinen, niin silloin ärsyttää niin paljon, että laitan tasan varmasti valitusta menemään.
Kyllä. Laitoin reklamaation kun yhdestä kasattavasta huonekalusta puuttui 3 ruuvia.
Postissa tuli 5 ruuvia, 3 päivää myöhemmin. Tosin olin jo omilla ruuveilla sen kasannut ..
Zinc