Mitä teillä tänään ruoaksi?
Juuri heitin uuniin timjami-hunaja broilerin rintafileet käärittynä pekoniin ja niiden kaveriksi Aurajuusto-kermaperunat (myös itse tehty). Joku salaattipussi minkä ostin Prismasta. Jälkkäriksi pariisinleivokset -30%.
Kommentit (29)
Pizzaa kaupan valmistaikinasta. On muuten paras pizzapohja. Sen kanssa salaattia.
Lasagnen ajattelin pyöräyttää. Kun itse tekee alusta alkaen niin pari tuntia siihen uppoaa, mutta on se vaivan väärti.
Kanaa Igorin tapaan. Huomenna samaa.
Perunamuusia, kalapuikkoja ja parsakaalia.
Juustotäytteisiä tortellineja kerma-parmesankastikkeessa ja höyrytettyä parsakaalia. Alkuruuaksi panzanellasalaatti.
Vierailija kirjoitti:
Hernekeittoa täällä Keski-Euroopassa tänään. Sataa ja on kylmempää kuin normaalisti. Laitan kimpun oman kasvimaan rosmariinia kymmenen litran kattilaan. Herneet on tietty tuliaisina tuotu, kun ei täällä myydä kuivaherneitä kuin puolikkaina.
(... tilan työmiesten suosikkiruokia tämä).
Minä laitan rosmariiniä omasta ruukusta.
Varmaankin tänään gyrosta. Meinasin vaan, että voiskohan tuon possun korvata kanalla.
Zinc
Ja aattelin modata vähän tuota leipääkin ..
Kermaista poro-sienikastiketta ja kukkakaali-pottumuusia.
Korealaisesta ravintolasta haettu lohiannos. Kyytipojaksi eilisiltä juhlilta jäänyttä punaviiniä.
Paneroitua butternut-kurpitsaa ja kasvisriisiä.
Ribsejä, broilerin reisipaloja ja jotain kasviksia grilliin. Lisäksi tzazikia, perunaa sekä salaattia (salattipussi, kurkku, kesäsipuli, parmesaanilastuja ja pinjansiemeniä).
Söin lounaaksi munakkaan ja salaattia. Päivälliseksi riisiä, kasvispihvejä ja salaattia.
Proilerin jauhelihaa, nuudelia, herneitä ja oliivia..
Herkkua!
Jämien syöntipäivä. Vaihtoehtoina kanawokkia, lihapullia ja lasagnea.
Illalla nachopelti.
Nieriä (file grillissä), siihen lisukkeeksi grillattuja kasviksia, riisiä ja kantarelli-suppilovahverokastike. Lisäksi salaattia. Myöhemmin jälkiruuaksi omenahyvettä ja vaniljajäätelöä.
Hernekeittoa täällä Keski-Euroopassa tänään. Sataa ja on kylmempää kuin normaalisti. Laitan kimpun oman kasvimaan rosmariinia kymmenen litran kattilaan. Herneet on tietty tuliaisina tuotu, kun ei täällä myydä kuivaherneitä kuin puolikkaina.
(... tilan työmiesten suosikkiruokia tämä).