Trumpille pahaa toivovat. Eikö teitä pelota että "kohtalo" kostaa ilkeät puheenne?
Itse koen että tämmöisiä henkimaailman voimia on olemassa. Ne muistuttavat sitten siinä omassa vaikeassa tilanteessa että mitä sanoit silloin, kun asia ei sinua koskenut. Miltä nyt tuntuu kun osui omaan tuulettimeen ja oma perhe kärsii.
Tämän takia en paina enteriä kun oma aivopieruni olisi lähdössä maailmalle. Ajattelen ihan omaa etua.
Kommentit (20)
Henkimaailma kyllä haluaa myös trumpin kuolevan. Amerikka myöskään ei halua sisällissotaa, amerikka haluaa vain trumpin kuolevan.
Jos "kohtalo kostaisi", niin Trumpille itselleenhän se kostaisi tuhatkertaisesti, sen verran törkeästi hän on käyttäytynyt koko elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Henkimaailma kyllä haluaa myös trumpin kuolevan. Amerikka myöskään ei halua sisällissotaa, amerikka haluaa vain trumpin kuolevan.
Vain vasemmisto toivoo ja odottaa sisällissotaa Yhdysvaltoihin. On tehnyt sitä jo muutaman vuosikymmenen. Ei tuu mittään nytkään teidän antiamerikkalaisten vasemmstiokusipäiden suureksi harmiksi. :DD
Ennemmin toivon että kohtalo kostaisi Trumpille ilkeät teot. Mun sanat on pieniä verrattuna ton hyypiön tekoihin.
Minä en toivo Trumpille pahaa, vaan toivon hänen saavan ansionsa mukaan.
Mitään ’kohtaloa’ ei ole olemassakaan. En kyllä edes toivo Trumpin kuolemaa, ainoastaan sitä, että oppisi edes vähän nöyryyttä.
Mitä nämä Trumpin "ilkeät teot" ovat? Sehän on hoitanut hommat mallikkaasti ja ehdokkaana rauhan nobelillekin.
Trump on itse toivonut pahaa ja aiheuttanut välillisesti kuoleman kymmenille tuhansille amerikkalaisille. Hän on vähätellyt koronan vakavuutta ja toistuvasti näyttänyt itse huonoa esimerkkiä piittaamattomuudellaan koronaohjeista.
Presidentin asemaan päässyt henkilö ei voi olla niin tyhmä, että ei olisi tajunnut mihin ohjeista piittaamattomuus johtaa.
Mitään yliluonnollista ei ole todettu olevan olemassa. Ihminen voi olla juuri niin paha tai hyvä kuin on ollakseen tätä taustaa vasten.
Ei ole mitään kohtaloa. On vain puhdasta sattumaa, jos joku "saa ansionsa mukaan".
Ei. Olen niin väsynyt ja sairas että toivon koronan vievän. Karma-koronaa toivon tietysti ansaitseville.
Tuolla logiikalla AP:n mielestä Trump olisi nyt saamassa ansionsa mukaan.
” Itse koen että tämmöisiä henkimaailman voimia on olemassa.”
Oletko keskivertoa tyhmempi vai puuttuuko sinulta vain joku kyky rationaaliseen ajatteluun?
Leila Koo kirjoitti:
Trump on itse toivonut pahaa ja aiheuttanut välillisesti kuoleman kymmenille tuhansille amerikkalaisille. Hän on vähätellyt koronan vakavuutta ja toistuvasti näyttänyt itse huonoa esimerkkiä piittaamattomuudellaan koronaohjeista.
Presidentin asemaan päässyt henkilö ei voi olla niin tyhmä, että ei olisi tajunnut mihin ohjeista piittaamattomuus johtaa.
Tai sitten se on pelastanut satoja tuhansia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä Trumpin "ilkeät teot" ovat? Sehän on hoitanut hommat mallikkaasti ja ehdokkaana rauhan nobelillekin.
*crickets*
No eiköhän he tarkoittaneet sitä, että sanoi twiitterissä ilkeitä asioita. Kutsui Hillarya "nasty woman" nimityksellä.
Esim. lasten erottaminen vanhemmistaan häkkeihin ”pelotteeksi” on anteeksiantamatonta.
Vierailija kirjoitti:
Oletko hakenus apua sairauteesi ?
Zinc
Höpö höpö. Ei ole mitään henkimaailmaa, kohtaloa yms. On vain tämä yksi elämä ja todellisuus, mitä me vähä-älyiset elukat täällä elämme.