Olen ostanut joka ikisen joululahjan alesta
Meidän perheelle tulee alejoulu. Olen ostanut jokaikisen lahjan alennusesta tai jonkun jouluun liittyvän jutun.
Net Anttilassa oli kamppis, jossa kaikista lähes kaikista tuotteista sai -30% alennusta (paitsi leluista ja elektroniikasta), joten tilasin miehelle pitkiä kalsareita, tavallisia kalsareita, sukkia ja talvihanskat, t-paitoja muutaman, sekä hänen lempisuklaataan (sain halvemmalla kuin mistään muualta sitä). Mummolla pari pyyhettä ja pari jouluvaloa ulos kun aiemmat olivat jo puolirikkinäiset ja 10-vuotta vanhat, sekä pari talvivaatetta lapselle tarpeseen.
Prismassa oli -15% lähes kaikki käyttötavara eräänä päivänä, joten ostettiin sitten joululahja kirjat sieltä (kolme kirjaa).
Anttilasta sain puhelimeen tilattua alekuponkia (osta 50 eurolla, niin saa 10 eurolla alennusta, tai osta 100 eurolla, saa 20 euroa alennusta). Anttilasta ostin sitten joululahjapaperit, seinäkalenterin, päiväkirjan lapselle, sekä hiuskakkaa itselleni, sekä lapselle yhden toivomansa dvd:n.
Meillä on oikein alejoulu! Ehkä ei niin hohdokasta tai hienoa. Sitä ihmettelen, että nyt tuntuu olevan paljoa alea liikkeellä (mm. Kappahlissa oli -30% alepäivät, jossa myymälän kaikki tuotteet sai ostaa alennuksesta sinä päivänä) Onkohan joulumyynti niin tiukassa, että nyt saa alennuksia joka paikasta?
Kommentit (9)
Mitä hiuskakkaa käytät ap? Mitä merkkiä suosittelet?
No joulun jälkeen ne on vielä halvempia.mitä järkeä lahjoa aikuista ihmistä jollain pitkillä kalsareilla?nehän ostetaan sillon ku tarvitaan.ei aikuinen tarvi lahjoja.
Olet edullisesti saanut lahjat. Noin sitä säästää. Jaksatko seurata myös ruokapuolen tarjouksia, ja käyttää niitä hyväksesi?
Noin minäkin teen, mutta yksi asia kannattaa muistaa: alehinta ei ole sama kun EDULLISIN hinta...!
Jos vaikka ajatellaan tuota Prismaa, siellä kirjat ovat aika kalliita. Esim. jos ostaa kolme kirjaa à 30€/kpl ja saa alennusta 15% tekee se yht. 75,60€. Jos taas googlettaa kirjat ja tilaa netistä, voikin nuo saada à 23€ yht. 69€ (joulun alla ja muulloinkin monessa paikkaa saa ilma postikuluja kirjat) jollon se alennettu hinta ei ole edullisin.
Samoin joulupapereissa on kamalia hintaeroja, ostin (erehdyksessä!) Prismasta rullan joka maksoi 4€ (2m X 70cm) ja sitten taas esim. Tigerissa on lahjapaperia 1€ rulla (taisi olla 4m X 70cm).
Joulun alla moni liike tarjoaa noita alejuttuja, ja sitten ihmiset innoissaan ostavat kun "halvalla saa", mutta usein se halpa onkin kallista...
Minä kanssa. Ostan aika arvokkaita lahjoja, paljon esim. kalliimpaa kosmetiikkaa tai Iittala/Arabia/Aarikka-tuotteita. Näitä saa mukavasti erilaisista kampanjoista ja säästöä kertyy. Vähintään -20% on saatava alennusta, ja mikä sen hienompaa kuin löytää sopiva tuote -50%?
Lasten pieniä lahjoja olen jokusen ostanut ilman alennusta, harvoja kuitenkin.
Tottakai aikuinenkin tarvitsee lahjoja!!
Ap linjoilla, joo hiuskakkaa suosittelen minäkin.:) Sorry kirjoitan tätä bussissa puhelimella, joten pikkasen haastetta. Ajankuluksi kirjoittelen, kun matka kestää tunnin.
Edullisinta varmaan olisi ostaa ne pitkät kalsarit superalesta tammikuun-helmikuun sesongin loppualesta, mutta mieheni tarvitsee ne kalsarit suht pikaisesti! Joten tilasin ne nyt. Saa ne joululahjaksi. Kaikista järkevintä olisi tietty jättää joulu pitämättä, ja olla ostamatta lahjan lahjaa, tai pitää ne tammikuussa.. Silloin kyllä säästäisi pitkän pennin, sellaiselle jolle rahan säästö on tärkeintä.
Meillä on myös alejoulu. :)
Jokin aika sitten sai Prismastakin lähes kaikki -30 %. Pitkin vuotta olen lahjoja ostanut.
Hitsi vieköön, multa meni ohi tuo Prisman -30 kampanja!
Mitähän väliä?