Mitä luulette, mennäänkö nyt helpommin kipeinä töihin?
Jos on vähän flunssan oireita (ei mitään erikoisia oireita) niin meneekö ihmiset kuitenkin töihin ja on hissuksiin kipeästä olostaan, koska eivät halua koronatestiin?
Viehän se testi aikaa, vaivaa, bensakulut, parkkimaksut jne.
Eri asia on jos tulee todella kipeäksi mutta tarkoitan sellaista tavallista flunssaista oloa.
Kommentit (7)
Itselläni vähän kurkku kipeä ja nenä vuotaa vettä. Ei edes lämpöä.
Nytkö pitäisi johonkin testiin lähteä? Hohhoijaa!
Vierailija kirjoitti:
Itselläni vähän kurkku kipeä ja nenä vuotaa vettä. Ei edes lämpöä.
Nytkö pitäisi johonkin testiin lähteä? Hohhoijaa!
Mä olin flunssan kotona ja kun patrannuin jatkoin hommia. Testiin en mennyt
Koronatestissä on erittäin helppo ja nooea käydä drive in testissä, johon varataan aika etukäteen. Aamulla varattiin ja saatiin testi samalle päivälle.
Meillä töissä on ykselitteinen kielto tulla töihin flunssaoireisena, ensin otetaan yhteys työterveyteen puhelimen/netin välityksellä ja seurataan heidän ohjeistustaan. Omalla ilmoituksella voi olla 5 päivää pois. Yhtiö tekee kaikkensa, ettei korona leviä työpaikalle asti.
Mikähän tämä kunnolla kipeäksi on, kun korona on osalla lieväoireinen ja tartuttavat sitten muut. Osa jopa kuolee tautiin.
Meillä minut heitettiin töistä ulos, kun alkoi ääni mennä ja kurkku tulla kipeäksi kesken päivän. Kyllä nyt on vaan pakko käydä testeissä, vaikka kuinka ärsyttäisi. Jokaisella on vastuu leviämisen lopettamisesta, ettei tarvitse alkaa mitään sulkemaan taas! Tehkää nyt ihmiset osanne, että saadaan hommat pyörimään niinkuin kesällä!
T: ope
Missä menee kipeän raja? Aivastin eilen kerran, niistän 0-2 kertaa päivässä, yskähdän kerran jne. Tätä pohdiskelua tämä lienee itse kullakin. Jos jokainen yksittäinen oire tarkoittaisi etäpäivää tai töistä poissa olemista, niin aika vähiin olisi konttoripäivät jääneet.