Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt alkoi jouluapua facebook ryhmässä valitus

Vierailija
01.10.2020 |

Siellä 6 lapsen yh-äiti valittaa kun hänen hakemustasn ei koskaan hyväksytä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi. Tänä vuonna tämä kauhistelu jää koronan varjoon.

Vierailija
2/7 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi tulla valitusta tänä vuonna, kun yh saa korona rahaa yli 500e/kk käteen. Luulisi 2000 eurolla olevan varaa ostaa lapsille lahjat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on kyllä niin itseaiheutettu ongelma.

Vierailija
4/7 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaanko noissa yhtään onko saanut apua jo aiemmin? Mun mielestä jos on viime vuonna saanut niin nyt on uuden vuoro.

Jotkut kun olettaa että aina tulee kun vaan pyytää, eikä ole aikomustakaan muuttaa tilannettaan niin että säästäis vaikka 30€/kk voidakseen ite hoitaa sen joulun.

Tuosta casesta en tiedä mitä taustalla, mutta 6 lasta on kyllä paljon ja varmasti jouluna rahaa menisi. Mutta sitten kun päästään siihen että pitäisi vaikka vauvalle saada leluja tai merkkivaatteita... itsehän konttausikäisenä olin onnellinen lahjapaperia repiessä ja lahjanaru suusta roikkuen. Hajuakaan mitä lahjaksi sain.

Vierailija
5/7 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On laitontakin kerätä yksityishenkilönä rahaa.

Vierailija
6/7 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotaanko noissa yhtään onko saanut apua jo aiemmin? Mun mielestä jos on viime vuonna saanut niin nyt on uuden vuoro.

Jotkut kun olettaa että aina tulee kun vaan pyytää, eikä ole aikomustakaan muuttaa tilannettaan niin että säästäis vaikka 30€/kk voidakseen ite hoitaa sen joulun.

Tuosta casesta en tiedä mitä taustalla, mutta 6 lasta on kyllä paljon ja varmasti jouluna rahaa menisi. Mutta sitten kun päästään siihen että pitäisi vaikka vauvalle saada leluja tai merkkivaatteita... itsehän konttausikäisenä olin onnellinen lahjapaperia repiessä ja lahjanaru suusta roikkuen. Hajuakaan mitä lahjaksi sain.

Ei takuulla katsota. Tunnen yhden jolla oli lapset pitkään huostassa äidin mielenterveysongelmien takia. Hän sai tuolta ainakin pari tai kolme kertaa apua.

Vierailija
7/7 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli pahoinpidellä nää ulisijat