Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä turhauttaa vimosen päälle, kun...

Vierailija
30.09.2020 |

Kaverimiekkonenhan siis sanoi tai väitti, että on tosiaan yleisesti ottaen huono viestittelemään ja hänelle on sanottu siitä ennenkin. Kummasti viestit sinkoilivat yömyöhään saakka aikaisemmin, sitten ihan yhtäkkiä tuli stoppi.

Kaverimiekkonen on siis bıšše ja avoimessa suhteessa.

Nyt olen yrittänyt ties miten monta kertaa pyytää, että voidaanko nyt yhteistuumin lopettaa tämä niin kutsuttu kaveruus, koska minä en jaksa tällaista enää. Ei vastausta, vaikka on lukenut viestin 😑

Miksi en lopeta sitä yksipuolisesti? Koska en haluaisi. Haluaisin tutustua kaverimiekkoseen, mutta se ei näköjään nyt onnistu tämän elämän aikana jostain mystisestä syystä.

Minähän en usko tuota väitettä, että kaverimiekkonen on huono pitämään yhteyttä kaikkiin. Miten hän sai parisuhteen? Entä kavereita?

Jotenkin vaikeaa uskoa, että olisi ihmisiä elämässä, vaikkei jaksaisi pitää heihin yhteyttä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jotkut varmasti vain sopivat tapaamisen, jauhavat jutut läpi livenä ja sitten varmaan pitävät hiljaiseloa. Mutta yleensä parisuhde vaatii vähän enemmän panostusta?

Vierailija
2/9 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kerrataanpa vähän. Eli alkuun kaverimiekkonen epäili minua miekkoseksi, joka feikkaa netissä olevansa nainen.

Kun sitten hänelle paljastui, että olen se joka väitän olevani, hän oikein intoutui viestittelemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestithän menivät ihan flirtiksi ja suoraksi sękșipuheeksi XD. Jälkeenpäin kaikki oli tietysti ihan läppää vaan.

Vierailija
4/9 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkonen on kehunut silmiäni kauniiksi ja sanoi, että minua varmaan tuijottaa monikin. Kerroin hänelle ällöttävästä kokemuksesta, ihan siis tässä vastikään tapahtui. Junassa joku ulk. tuijotti minua täysin häpeilemättä, vaikka huomasi minun huomaavan.

Vierailija
5/9 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä junatuijotuksesta siis kerroin kaverimiekkoselle, jolloin hän vastasi, että "no sinua varmaan tuijottaa monikin."

Vierailija
6/9 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan minulle olisi helpompaa, jos sopisimme yhteistuumin, että ei olla enää yhteyksissä. Jos päätän sen yksinäni, alan katumaan ja jossittelen maailman tappiin saakka.

Vierailija
7/9 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkonen ei vaikuta siltä, että haluaa laittaa välit poikki, muttei kyllä vaikuta kovin kaverihalukkaaltakaan kanssani XD. Tästä pääsemme vain yhteen lopputulokseen, ja se on se, että kaverimiekkonen ei halua jutella liikaa, ettei alkaisi ajattelemaan vääränsorttisia ajatuksia, mutta haluaa varmistaa, että mahdollisen eron tullessa minä olen saatavilla!!

Vierailija
8/9 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toisin sanoen olen edelleen sillä kannalla, että kaverimiekkosella on nettituntemuksia, joiden takia hän välttelee minua.

Vierailija
9/9 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi elämän täytyy olla näin rankkaa??