Lue keskustelun säännöt.
Voiko sellainen yleinen heikotus/väsymys olla koronaa? Ei kuumetta, ei yskää, ei nuhaa, ei köhää.
Kommentit (7)
Voi tietysti, kun sitä on ihan oireetontakin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Niin, mieti mitä tarkoittaa "oireeton" tai "vähäoireinen".
Syö ja juo ja mittaa sitten verenpaine.
Ei sulla hätää ole.
Mullakin on näitä väsymys-heikotusoireita. Tosin mulla on niitä joka vuosi loka-marraskuussa kun haluaisin vain mennä talviunille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voi olla korona. Tai sitten vaan syksy.
Kai se voi jos sen oireettomanakin voi sairastaa.