Mitä joululahjaksi ystävälle?
Siinähän se kysymykseni olikin. Eli mitä lahjaksi ystävälle, jota haluaisin todella ilahduttaa jouluna? Meillä ei ole tapana "vaihtaa" lahjoja, mutta nyt tuli tunne että haluaisin hänelle jotain antaa. Ihan vain kiitokseksi siitä, että hän on Ystävä.
Kummallakin kouluikäiset lapset, talous tasapainossa ja elämä mallillaan, joten mitään tarpeita ei ole.
Mistä itse ilahtuisit?
Kommentit (6)
Ma oon toivonu perheeltani Kodin Kuvalehden vuosikertaa ja hajuvetta. Must tohon sun tilanteeseen ois kiva joku yhteinen tekeminen teille, ravintolaillallinen tai muu sellanen.
Lapsenvahdiksi lupautuminen vaikkapa vuorokaudeksi.
Millä budjetilla?
Yhteinen illanvietto, esim. ravintolaillallinen tai joku konsertti tms. olisi tosi kiva.
Jos jotain vähän pienempää, niin itse ilahdun aina kynttilöistä, viinipullosta, villasukista, hyvästä kirjasta, suklaasta tai herkkukorista tai hyvästä kahvista tms. Joulukukka olisi myös kiva.
Tuota yhteistä tekemistä minäkin kannatan, eli tarjoa hänelle jotain, illallinen, konsertti, keikka, teatteri tms.
Jos ostaa jonkun "tavaran", tulee ystävälle herkästi sellainen tunne, että pitää myös vastavuoroisesti antaa jotain.
Ja sitten sitä jo ollaankin siinä tavaroiden vaihdossa!
Kiitos ideoista! Yhteinen aika ja tekeminen on parasta, eiköhän siltä pohjalta jotain löydy.
Ap
Lahjakortti hoitolaan tai kylpylään.