Miksi jotkut rehkii kuntopolulla tai
Salilla? Pakeneeko jotain, työstää jotain vai mistä on kyse?
Kommentit (12)
Itse taas usein ihmettelen tinderiä selatessa että miksi niin moni laiminlyö terveyttään ja ulkonäköään. Rasvaprosentit on niin korkeita että pohkeet pullottaa ja solisluut on täysin rasvan peitossa..
Vierailija kirjoitti:
Itse taas usein ihmettelen tinderiä selatessa että miksi niin moni laiminlyö terveyttään ja ulkonäköään. Rasvaprosentit on niin korkeita että pohkeet pullottaa ja solisluut on täysin rasvan peitossa..
Minä taas ihmettelen, että miksi jotkut läskit tai laihaläskit kuvailevat olevansa urheilullisia tai atleettisia kun se näkyy kilometrien päähän, että äijä käy korkeintaan kerran kuussa salilla ja lopun ajan vetää sipsejä ja makkaraa.
Aloittaja tarkoittaa himoliikkujia luultavasti, ei normiliikkujia. Kun vastaatte kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on se syy miksi joudut olemaan Tinderissä. Sinnehän toisaalta änkeekin kaikista pinnallisimmat ihmiset. Turha ihmetellä kun on sitten nelikymppisenäkin vielä sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Olet hyvin pinnallinen ihminen ja tämä tulee kostautumaan sinulle vanhemmalla iällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ihmettelen, että miksi jotkut läskit tai laihaläskit kuvailevat olevansa urheilullisia tai atleettisia kun se näkyy kilometrien päähän, että äijä käy korkeintaan kerran kuussa salilla ja lopun ajan vetää sipsejä ja makkaraa.
Pahinta on se kun +20kg ylipainonen mies on laittanut kuvailuksi ”normaalipainoinen” tai ”lihaksikas” 😂😂 juu sinä rasvamöykky oletkin niin kamalan lihaksikas! Yksi mies ilman kuvaa sanoi mitoikseen 184/107 ja sanoi vielä pokkana, että ”hiukan” pyöreä, mutta lihastakin löytyy! Ei sulta lihasta löydy kuin estrogeenia tihkuva rasvakerros!!! Laihoja miehiä ei löydy enää mistään..
N21
Treenistä riippuen työstän pk- tai vk-vauhtia, salilla tietysti lihaskuntoa. Mikä kysymys tämä nyt oli olevinaan?
Nautin siitä, että vaikka olen 50-vuotias, niin vatsalihakset näkyvät, käsivarsissa näkyvät suonet ja lihasvoimat ovat todella hyvät. Kiva katsella itseä ihan vaikka peilistäkin, kun on paremmassa kunnossa kuin 20 vuotta takaperin.
Olen nyt korona-aikaan löytänyt juoksemisen ilon. Ihana katsella luontoa tai kuunnella äänikirjaa samalla. Olen jo yli 40v joten olen iloinen, että jaksan taas juosta. Äsken juoksin 8 km ja se on minulle jo hyvä saavutus. En tähtää mihinkään maratonille. Juoksen vaan kun nyt se tuntuu kivalta.
Musta on ihana huomata kehitys ja voimien/nopeuden kasvu.
Eniten hoidan sillä ahdistuneisuutta ja paniikkihäiriötä, sillä on niin suora vaikutus mun mielenterveyteen että ilman olisin osastolla ja tujulla lääkityksellä.
Mä olen taas ihmetellyt kuinka jotkut pärjää vaikka eivät oikeasti liiku yhtään.
Otan mieluummin treenaavan pullukan kuin laihan luukasan. :)
Työstää omaa terveyttään ja työkykyään.