Mies haluaa "kouluttaa" minua, kun olen ollut "tuhma"- mitä teen?
Eihän tämä ole normaalia - eihän? Mikä avuksi?
t. ap/ vaimo
Kommentit (18)
Onko sillä käsiraudat ja pamppu valmiina?
Toivottavasti..
Mun korviin toi kuulosti joltain esileikiltä..
3 lasta- en voi lähteä- turvakoti olisi ainoa vaihtooehto- mutta siltä reissulta ei olisi enää paluuta
t. ap
Lukeeko se niitä typeriä kirjoja? Sidottu ja mitä niitä on? Käske lukea jotain paremmin kirjotettua.
Menet polvillesi niin kuin kunnon pikkuvaimon pitääkin ;)
Housut kostui heti kun luin otsikkosi, mutta ilmeisesti kyse olikin jostain oikeasti vakavasta. Ensimmäinen ajatus oli, että voi kun minunkin mieheni haluaisi "kouluttaa" minua, osaisin antaa monia vinkkejä ;)
Mitä tarkoittaa käytännössä? Piiskaa pepulle?
kouluttaa eli kun en toiminut vieraiden aikana kuten hän toivoi mielessään- olen ansainnut hnen mielestään opetuksen- eli henkistä väkivaltaa t. ap
Lähde lasten kanssa turvakotiin. Nyt heti. Soita taksi.
Siis miehesi nimittelee sinua? Sekö on tarkoittamaasi koulutusta? Avauksen perusteella annat ymmärtää että miehesi pahoinpitelee sinua tai jotain, mutta kyse on siis siitä että hän kiusaa sinua? Juu tottakai, turvakoti on oikea paikka sinulle ja lapsillesi...
Tuollaisen miehen luokse ei tarvitsekaan palata. Ota lapset ja lähde vähin äänin.
henkistä väkivaltaa-
viimeksi perheriidan aikana mies sanoi, että hankkii lapsille pikaisen huostaanoton jos eroan ja hankin oman asunnon-
eli jos läöhden en tiedä mihin mustaan aukkoon lähden-
sukuni käski tehdä rikosilmoituksen- ilmoitin sosiaalityöntekijälle t. ap
Tsemppiä sulle ap ! Toivottavasti saat asiat kuntoon.
Miehesi kuulostaa hullulta.
Olen toiminut ihan oikein ilmoittaessasi sosiaalityöntekijälle. Rikosilmoitus on turha koska rikosta ei ole tapahtunut. Pidä mielessä, että mies ei voi 'hankkia pikaista huostaanottoa', siitä päättävät sosiaalityöntekijät ja se tehdään tapauksessa jossa vanhemmat ovat kyvyttömiä pitämään lapsista huolta/vaaraksi lapsille.
Pidä sukulaisesi kartalla tilanteestasi äläkä epäröi pyytää apua. Kuulostaa hyvältä että he ottavat tilanteesi vakavasti. Olisiko sinun mahdollista ottaa lapset ja mennä asumaan esim. omien vanhempiesi luokse jos et turvakotiin halua?
Mies yrittää selkeästi peloitella sinua ja nujertaa henkisesti niin ettet uskalla lähteä. Tilanne tuskin tuosta paranee, ellei mies mene terapiaan, mutta tuskinpa on omasta mielestään tehnyt mitään väärää.
Voimia.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 23:36"]
3 lasta- en voi lähteä- turvakoti olisi ainoa vaihtooehto- mutta siltä reissulta ei olisi enää paluuta
t. ap
[/quote]
Ei vaikuta esileikiltä, jos on noin monta lasta. Miksi ihmeessä sinä edes haluaisit palata väkivaltaisen miehen luo?
Jos kyse ei ole yhdessä sovitusta seksuaalisesta roolipelistä, ja korostan, yhdessä sovitusta leikistä, niin siinä tapauksessa sulla on sairas mies.
Jos kyse ei ole sovitusta leikistä niin soita poliisit.
Soita taksi ja lähde hotelliin yöksi.