Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummit- antakaa joululahjat rahana, kiitos

Vierailija
06.12.2013 |

Rahana lahjat, kiitos. emme tarvitse viikossa rikkimeneviä leluja...

t. äiti

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 23:23"]Rahana lahjat, kiitos. emme tarvitse viikossa rikkimeneviä leluja...

t. äiti

[/quote]ilomielin, laitan sen 5€ sitten teille

Vierailija
2/21 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä rahahana se kummi on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano mieluummin niille kummeille, ettei tarvitse hankkia lainkaan lahjoja.

Vierailija
4/21 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko olisi sopiva summa? En ole kummilapseni sukulainen ja välitkin ovat etäiset. Käyn kerran vuodessa hänen synttäreillään.

Vierailija
5/21 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin annankin rahana. Laitan 100 e lapsen tilille, siis sille, jonne te vanhemmat ette pääse, koska se on minun nimissäni ja testamentissa mainittu, että se summa on tarkoitettu kummilapselle. Kun hän on 18v, annan ne rahat hänelle noin 3000e/kerrallaan.

Vierailija
6/21 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä muovikrääsää kukaan kaipaa. Mutta rahan pyytäminen (sellaisella kyllästyneellä äänellä) on vastenmielistä. Ei voi mitään. Tee sä äitinä lista, mitä kirjoja tai elämyksiä tai pianotunteja tai Lintsi-retkiä tarvitaan. Älä kerjää rahaa.

Vierailija
7/21 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna. Haluan antaa kummilasta enkä hänen ahnetta äitiään miellyttävän lahjaan.

Vierailija
8/21 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan anna! En ole mikään rahahana, vaan annan lahjan, joka on saatu minulta, kummilta. Onneksi kummilapseni äiti ei ole samanlainen kuin ap...

Vierailija
9/21 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sanot tämän vauvapalstalla, etkä esimerkiksi ota yhteyttä lastesi kummeihin? Vai onko tämä teidän yleinen kommunikointiväline?

Hei Maija, tuopas ensi kerralla kahvilla käydessäsi ne minun lainaamat villasukat takaisin!

Vierailija
10/21 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rikkimeneviä leluja tai rahaa. Miksi ei laatuleluja?

Ja jos annan kummilapselleni rahaa, annan 20-30 e.  

Vierailija
11/21 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä miltä kummilapseni nykyisin näyttää. Syntymäpäivä- ja joululahjaa kyllä odotetaan, mutta synttäreille ei tarvitse tulla eikä muutenkaan nähdä. Mielelläni tulisin synttäreillekin, ihan senkin vuoksi, että tietäisin lahjan tulevan varmasti perille. Tähän asti olen vain arvellut, että perille menee. Yhtenä vuonna ei mennyt ja siitä kyllä ilmoitettiin, olettaisin että hiljaisina vuosina lahja on mennyt perille saakka.

Vierailija
12/21 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummipoikani on puolivuotias, mitä sen ikäinen tekee rahalla? Haluan muistaa kummilastani, en hänen äitiään.

Vierailija
13/21 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun minulta on toivottu mm. vaatteita.

Vierailija
14/21 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 23:26"]

Niin annankin rahana. Laitan 100 e lapsen tilille, siis sille, jonne te vanhemmat ette pääse, koska se on minun nimissäni ja testamentissa mainittu, että se summa on tarkoitettu kummilapselle. Kun hän on 18v, annan ne rahat hänelle noin 3000e/kerrallaan.

[/quote]

Tämä on hieno idea. Tosin rahasummasi kuulostavat uskomattomilta. Taidat säästää kymmeniä tuhansia :) Vanhempani säästivät kummipojalleen "moporahoja" ja tottahan siitä tuli. Hänen perheensäkin tiesi rahojen keräämisestä. Poika sai rahat, kun täytti mopoiän ja todellakin osti sen menopelin!

Vierailija
15/21 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en anna mitään. Päätin jo silloin, kun nimeni listattiin lukemattomien muiden kummien jonoon. Haltijakummejakin puoli tusinaa. Annan sellaiselle lapselle, jonka toinen kummi kahdesta kummsta olen. Silloin ymmärrän että kummius on taroittanut muutakin kuin lahjontaa. Näitä lapsia vien matkoille ja olemme tiiviisti yhteyksissä. Sitä saa, mitä tilaa. Muistakaa mammat!

Vierailija
16/21 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin annankin. Koska ette todellakaan oikeasti tarvitse mitään, mieltänne lämmittää varmasti, että rahat menevät Filippiineille ja todelliseen tarpeeseen.

Vierailija
17/21 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes suostuit kummiksi? Etkö osaa sanoa ei? Meillä on tasan yksi kummi pitänyt lapseen säännöllisesti yhteyttä ja se on haltiakummi. Tiedämpä tulevaisuudessa.

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 19:38"]

Mä en anna mitään. Päätin jo silloin, kun nimeni listattiin lukemattomien muiden kummien jonoon. Haltijakummejakin puoli tusinaa. Annan sellaiselle lapselle, jonka toinen kummi kahdesta kummsta olen. Silloin ymmärrän että kummius on taroittanut muutakin kuin lahjontaa. Näitä lapsia vien matkoille ja olemme tiiviisti yhteyksissä. Sitä saa, mitä tilaa. Muistakaa mammat!

[/quote]

Vierailija
18/21 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko, että sun nimi ei näy viestin yhteydessä? Vai ilmoititko kummeille erikseen käydä katsomassa toiveesi AVlta?:)) meinaan ei välttämättä mene viesti perille. Vai tarkoititko todella neuvoa ja käskeä kaikkia kummeja :o suuret luulot on että voit julistaa sääntöjä kaikille.

Vierailija
19/21 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kertonut kummiksi pyytäessäsi, että olet jouluisin rahaa vailla. Todennäköisesti kummi olisi harkinnut kahdesti haluaako lapsesi kummiksi.

Vierailija
20/21 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna rahaa. Annan lahjan jota tyttö itse toivoi. Äidin toiveesta viis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan