mä en jaksa ....
Mun mies sanoi viikko sitten että on miettiny eroa monta kuukautta, mutta ei ole lähtenyt kun rakastaa meitä kuitenkin niin paljon (meillä 2v poika). Mies ollut aina tosi huono puhumaan, alussa meillä oli paljon hellyyttä mutta se on hiipunut pois (kohta 3v yhdessä). Mä olen kova halimaan ja pusuttamaan ja kaipaan hellyyttä kovasti, olen useasti miehelle sanonut siitä ja yrittänyt puhua.
Nyt mulla on vaan niin järkyttävän paha olla koko ajan kun mies on kylmä ja välinpitämätön mua kohtaan. se ei puhu eikä edes yritä lähestyä mua vaikka lupas yrittää. Mulla on kaks lasta myös edellisestä avioliitosta ja tuntuu etten jaksa mitään päivisin lasten kanssa. Miten tälläsestä jaksaa selvitä kun rakastaa toista niin paljon että rinta halkeaa kun toinen ei vastaa hellyyteen millään lailla.
Ei toista voi pakottaa. Anna ajan kulua, anna miehen olla rauhassa äläkä missään nimessä syyllistä! Nyt otat itteäs niskasta kiinni ja alat oleen ja tekeen niiden lasten kanssa. Halit ja pussailet niitä niin saat siinä jo vähän läheisyyttä.