Miltä nettisivustolta kannattaa etsiä ulkolaista miestä?
Suomessa ei tunnu itselle sopivan miehen löytäminen onnistua, joten ajattelin kokeilla etsiä netistä ulkomaalaista miestä. Kerran tapasin nuorempana baarissa venäläisen pojan, ja oli kyllä ihan eri maata kuin useimmat suomimiehet. Minulle kelpaisi mies myös esim. Keski- tai Etelä-Euroopasta. Italia, Ranska, jotkin Itä-Euroopan maat myös. Miksei ihan vaikka amerikkalainenkin. :)
Ei tule mieleen kuin badoo näin äkkiseltään. Muita sivustoja?
Ja vinkkejä miten tutustuminen kannattaa hoitaa turvallisesti ja järkevästi? (En ole rahaa lähettämässä kellekään, joten sitä vinkkiä en kiitos tarvitse :D)
Kommentit (8)
Pitääkö olla ulkomailla asuva vai käykö Suomessa jo valmiiksi asuva? Minä löysin amerikkalaisen mieheni netistä, asui täällä jo valmiikski.
Vökin kulmalle vaan. Tanakkaa lieroa joka reikään.
Ulkolainen on parempi kuin kotilainen.
Etsi ulkomaalainen, niin voit löytää.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö olla ulkomailla asuva vai käykö Suomessa jo valmiiksi asuva? Minä löysin amerikkalaisen mieheni netistä, asui täällä jo valmiikski.
Käy tietenkin Suomessa jo valmiiksi asuva. Tosin haaveilen ulkomaille muutosta. Mistä netin kautta löysit miehesi?
Ap
Täältä kannattaa kysellä:
spr.fi
taksi-helsinki
Yksi tuttuni oli sattumalta löytänyt Facebookista maltalaisen miehen, kuulemma josta Facebook online:sta. Mikä se sellainen on?
Ap