Mies itketti ja videokuvasi tilanteen...
..Kuten otsikko kertoi. Meillä on rakoillut pitkään ja eilen mies tuli illalla baarista kotiimme. Hän oli häijyllä päällä ja osaa tällöin valita sanansa ja haukkua niin, että saa minut itkemään. Haukkuu perhettäni..jne. Eilen äijä rupesi videokuvaamaan kun itkin. En tee videolla muuta kuin itken kovasti ja sanon, että sairasta tehdä videota toisen pahasta olosta. Mies uhkasi lähettää videon esim. Veljelleni ja varmaan näyttää kavereilleen sitä huvituksekseen. Vaikka videossa vaan itken (en huuda, agrea...jne.), on se minusta nolo jos lähtee leviämään. Onko hänen toimintansa laillista, voinko vaatia poistamaan videon sen nojalla/uhalla? Olen varmaan kuitenkin ihan tunnistettavissa kys. videossa. Tekisi mieli paiskata koko puhelin parvekkeelta alas.
Kommentit (21)
Ihan sama mitä sille videolle teet mutta eroa nyt ekaks tommosesta ääliöstä
No todellakin pitää poistaa tuollainen video. Ja sinuna poistaisin koko miehen elämästäni.
Sinun pitää hankkia jokin oma tila missä voit olla turvassa, muuten tulet hulluksi tuon kusipään kiusatessa sinua.
Hyi kamala kun tuli ihan eksä mieleen.. Mustakin kuvasi videioita ja uhkaili näyttää niitä ties kenelle. Minä tein niin että pakotin sen poistamaan ne, huusin siis niin pitkään aivan hermoraunion partaalla. Jos ei olisi suostunut niin olisin poistanut ne silloin kun mies nukkui. Jos tuo ei ole mahdollista niin ajattele vaan niin että se ei ole sinulle noloa vaan päinvastoin näyttää miten kamala ihminen miehesi on. Ei se niitä oikeasti siis kenellekään näytä.
Niin ja eroa heti, elämä alkaa hymyillä huomattavasti enemmän. ❤️
Ei ole laillista toimintaa, eikä myöskään tervettä.
Sinulle käy todella huonosti jos jäät tuohon suhteeseen, sillä mies on pahasti häiiintynyt.
Piristävä miesvihaprovo aamun alkajaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
O/5
Valitettavasti tällaista tapahtuu ihan oikeasti, jotkut ovat sairaita päästään.
Joo, samaa mieltä. Viis videosta mutta deletoi se mies ensitilassa pois elämästäsi.
(Oikeasti normaali ihminenhän pitää miestäsi mielenvikaisena jos se yrittää "hupimielessä" esitellä videota, jolla kumppani itkee)
Vierailija kirjoitti:
Piristävä miesvihaprovo aamun alkajaisiksi.
Olet täysin oikeassa jälleen kerran.
Eihän Suomessa yksikään nainen joudu pahoinpidellyksi, päädy turvataloon tai menetä henkeään luotettavien ja turvallisten suomalaismiesten kynsissä.
Jos joku lähettäis mun veljelle videon, jossa itkettää mua, niin veli tulisi pelastamaan mut saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku lähettäis mun veljelle videon, jossa itkettää mua, niin veli tulisi pelastamaan mut saman tien.
Tätä minäkin mietin. Ärhäkämpi tapaus voisi jopa tirvasta kunnolla.
Käske lähettämään kaikille niin näkevät minkä m. llk. kanssa asut. Mieheksi tuota ei voi kutsua.
No paiskaapa kuule se telefuuni partsilta ja keksi parempia provoja. Helpottaa kummasti.
Mäkin mietin että tekis vaan palveluksen jos laittais videon jakoon.
Ne kaveritkin tajuais että mies on sairas.
Voi tyttö-rukka kun tajuaisit lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Minun myös. Eikä päästäis enää takasin. Ja pitäis miehelle puhuttelun miten naista kohdellaan.
Kysymys kuuluu: miksi ihmeessä olet tuollaisen pipipään kanssa? Älä tyttöhyvä pilaa ainutkertaista elämääsi tuollaisen sairaan idiootin kanssa. Haluaisitko, että joku kohtelisi samalla tavalla omaa tytärtäsi tai hyvää ystävääsi kuin sinua kohdellaan nyt? Hakeudu sellaisten ihmisten pariin, jotka arvostavat sinua ja kohtelevat hyvin ja joiden seurassa sinun on hyvä olla. Älä päästä yhtään itseäsi vahingoittavaa ihmistä elämääsi.
Nyt ihan ensimmäisenä lopetat seurustelun tuon mulkeron kanssa. Älä videosta murehdi. Jos idiootti menee levittämään sitä muille, niin saapahan muutkin tietää, millainen kuspää oikein on.
Onko teillä tuollaista usein?
Tiedät itsekin, mitä sun pitää tehdä, se video on vaan sivuseikka.
Miehesi on sairas.