Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näyttääkö testi negaa, jos testaa ennen kuukautisten alkua?

21.07.2006 |

Minua alkoi harmittamaan, kun testasin yli viikkoa liian aikasin ja tietysti se näytti negatiivista. Jotenkin siltin ajattelin, että voishan se vaikka jo näyttää haaleata viivaa :) ihan vain päivän piristykseksi. Mut eipä sitten tietenkään.

Kysymykseni kuitenkin on, että eikö asia ole niin että testi voi näyttää negaa vielä tässä vaiheessa vaikka olisinkin jo raskaana? Kuukautiset pitäis alkaa vasta ensi viikon lauantaina.

Piti testata, jotta voin lähteä tänään hyvin mielin juhlimaan tyttöjen kanssa ;):

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menkkojen olisi pitänyt alkaa (pp.14) tuli negaa. Menkat eivät silti vieläkään ole alkaneet (pp. 16).

Vierailija
2/2 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin munasolu matkaa sen 5-10 päivää (yleensä noin viikon) kohtuun ja alkaa vasta sitten kiinnittyä. ja vasta sitten alkaa hormonia erittyä ja alussa ne määrät on liian pieniä testissä näkyviksi.

eli aika suurella todennäköisyydellä heität rahasi hukkaan. ja sitten jos jotaintodella haalua viivaa näkyisi niin sulla on pitkä viikko piinata että alkaako menkat vai oliko vaan kemiallinen raskaus.

minä sanoisin että pistä bilettäen kavereiden kanssa vaan- haittaa siitä ei vielä alkiolle (jos siellä sellainen on) ole. ja testaa sitten viikon päästä.

mom rv24 tasan, vierailulla

kesis04:

Minua alkoi harmittamaan, kun testasin yli viikkoa liian aikasin ja tietysti se näytti negatiivista. Jotenkin siltin ajattelin, että voishan se vaikka jo näyttää haaleata viivaa :) ihan vain päivän piristykseksi. Mut eipä sitten tietenkään.

Kysymykseni kuitenkin on, että eikö asia ole niin että testi voi näyttää negaa vielä tässä vaiheessa vaikka olisinkin jo raskaana? Kuukautiset pitäis alkaa vasta ensi viikon lauantaina.

Piti testata, jotta voin lähteä tänään hyvin mielin juhlimaan tyttöjen kanssa ;):

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla