Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini käsitys huolehtivaisuudesta on se

Vierailija
26.09.2020 |

että hän luettelee kaikki mahdolliset asiat mitkä minulla on tekemättä ja kaikki mitkä ehkä voi uhata ja mitkä varmaan on laiminlyöty.

Eikä hän sitten tajua ollenkaan että en jaksa olla hänen kanssaan tekemisissä. Nytkin taas pitkät jankkaukset punkkirokotuksista. Jotka on hoidettu jo vuosia sitten, ja vahvistukset on ajan tasalla jne.

Jotain pitää aina löytää josta aletaan saarnata. Jos ei muuta niin vanhentunut oreganopaketti maustekaapissa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mun äiti XD

Muuta tarpeeks kauas ja vastaa tarpeeks harvoin puhelimeen. Kun se ei tiedä sun elämästäsi, niin se voi toistella vain lehdistä lukemiaan uhkaavia asioita ja antaa niitten pohjalta elämänohjeita. "Kuunnellessaan" voi vaikka siivota.

Vierailija
2/2 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla mun äiti XD

Muuta tarpeeks kauas ja vastaa tarpeeks harvoin puhelimeen. Kun se ei tiedä sun elämästäsi, niin se voi toistella vain lehdistä lukemiaan uhkaavia asioita ja antaa niitten pohjalta elämänohjeita. "Kuunnellessaan" voi vaikka siivota.

Ei se mitään tiedäkään. En ole vuosikymmeniin enää kertonut asioistani kun se aina menee paasaamiseksi tai sitten kailottaa ne joka puolelle.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi