Pidättekö epäluotettavana ihmistä joka peruu jo sovittuja tapaamisia?
Kommentit (8)
En pidä. Ymmärrän, että ihmisille voi tulla mitä erilaisimpia esteitä. En myöskään halua, että kukaan pitää väkisin ja vain velvollisuudesta kiinni sovitusta tapaamisesta kanssani. On mukavampaa, jos tapaaminen tuntuu hyvältä molemmille eikä niin, että toinen esim väsyneenä raahautuu paikalle vain siksi, että tuli joskus aiemmin sovituksi tapaaminen.
Vähän vaikea tähän on yksiselitteisesti vastata. Itse olen perunut jo sovittuja menoja töiden ja lasten sairastumisten vuoksi, myönnän että muutaman kerran "lapsen sairaus" on ollut aivan hatusta heitettyä potaskaa.
Yleisesti riippuu kuka, missä tilanteessa ja kuinka usein niitä sovittuja menoja peruu.
En. Totta kai suunnitelmiin tulee muutoksia ja ilmenee odottamattomia esteitä. Esim asun kaverin kanssa samassa kaupungissa ja hän perui sovitun tapaamisen kun hänen vanha opiskelukaverinsa tulee toiselta puolelta Suomea. Ihan ok.
En. Ihmisille tulee muutakin tärkeämpiäkin eteen kuin mun tapaaminen. esim korona.
Jokaiselle voi tulla esteitä, ja silloin on hyvien tapojen mukaista perua, jotkuthan eivät edes vaivaudu vaan tekevät vain oharit. Jos näitä perumisia tapahtuu alvariinsa, niin sitten voi pitää epäluotettavana.
Tuttua toimintaa Tinder-naisilta. Onhan se varoitusmerkki.