Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidättekö epäluotettavana ihmistä joka peruu jo sovittuja tapaamisia?

Vierailija
26.09.2020 |

?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua toimintaa Tinder-naisilta. Onhan se varoitusmerkki.

Vierailija
2/8 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on tapa, niin kyllä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Ymmärrän, että ihmisille voi tulla mitä erilaisimpia esteitä. En myöskään halua, että kukaan pitää väkisin ja vain velvollisuudesta  kiinni sovitusta tapaamisesta kanssani. On mukavampaa, jos tapaaminen tuntuu hyvältä molemmille eikä niin, että toinen esim väsyneenä raahautuu paikalle vain siksi, että tuli joskus aiemmin sovituksi tapaaminen. 

Vierailija
4/8 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea tähän on yksiselitteisesti vastata. Itse olen perunut jo sovittuja menoja töiden ja lasten sairastumisten vuoksi, myönnän että muutaman kerran "lapsen sairaus" on ollut aivan hatusta heitettyä potaskaa.

Yleisesti riippuu kuka, missä tilanteessa ja kuinka usein niitä sovittuja menoja peruu.

Vierailija
5/8 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Totta kai suunnitelmiin tulee muutoksia ja ilmenee odottamattomia esteitä. Esim asun kaverin kanssa samassa kaupungissa ja hän perui sovitun tapaamisen kun hänen vanha opiskelukaverinsa tulee toiselta puolelta Suomea. Ihan ok.

Vierailija
6/8 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ihmisille tulee muutakin tärkeämpiäkin eteen kuin mun tapaaminen. esim korona.

Vierailija
7/8 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulen mukaan menijä

Vierailija
8/8 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle voi tulla esteitä, ja silloin on hyvien tapojen mukaista perua, jotkuthan eivät edes vaivaudu vaan tekevät vain oharit. Jos näitä perumisia tapahtuu alvariinsa, niin sitten voi pitää epäluotettavana.