Montako kertaa yössä teillä on tapana
Kommentit (16)
Ei yhtään. Raskausaikana kävin helposti 5 kertaa ja oli muuten rasittavaa. Enää en voi nousta sängystä ilman että 1v herää..
0-2 kertaa riippuen kauanko on aikaa nukkua ja onko illalla juonut jotain/kuinka paljon ennen nukkumaanmenoa. Olen nyt pyrkinyt olemaan juomatta mitään väh tunnin ennen nukkumaanmenoa.
Vähän aikaa sitten heräsin joka yö neljän ja viiden väliin käymään vessassa. Kotona se on ok mutta vieraiden luona vähän noloa mennä yöllä mesomaan. Pari kertaa sitten vaan olin sängyssä oli miten hirveä pissihätä tahansa ja enää en siihen yöllä heräile vaikka eilenkin illalla litran vettä join.
Kyllä minä useinmiten joudun kerran käymään aamuyöstä.
Kerran.
Muutaman viikon ajan olen herännyt kahden ja kolmen välillä mukahätään. Tiedän, ettei olisi pakko käydä, mutten saa unta jos en käy. Illan syömiset ja juomiset on kunnossa, siitä ei ole kiinni. Tästä on vain tullut ärsyttävä tapa, josta pitäisi opetella eroon.
Ei yhtään... Niin paitsi silloin, kun ukko joskus saa mut kesken unien ärsyttävällä "tökkimisellään" innostumaan. Sen session jälkeen on käytävä pissalla ja pesulla;)
Onhan sitä kerran mentävä, klo 4 mekein jämptilleen. Onneksi vaivun uneen heti uudestaan.
Käyn aina vähintään kerran, joskus kaksikin. Johtuu siitä että juon liikaa ja liian myöhään.
Normaalisti en yhtään, paitsi silloin, mutta kun olin raskaana, niin ravasin kaiken yötä.
Kaksi. Syynä maksan käänteishyljintä kantasolusiirron jälkeen ja voimakas lääkitys (mm. kortisoni ja maksansuojalääke).
Yleensä 0. Jos illalla on epähuomiossa mennyt liikaa teetä niin sitten max 1 kerran.