Lähdenkö yksin baariin?
Näyttääkö säälittävältä? Olen sinkku, mutten etsi miestä. Kavereita ei ole. Haluaisin vaihtelua koti-iltoihin, mutten tiedä mitä tekisin yksin.
Kommentit (21)
äh, joskus pitäisi jättää tuo turha miettiminen ja mennä vaan. Minäkin pörrään ympäriinsä yksinäni vaikka olisin seurassa liikenteessä. Jos on tylsää, niin onpahan tullut kokeiltua sekin sitten eikä tarvitse enää miettiä
kerran olin ja yksin sain olla sen pari tuntia :( vaikka oon nätti nainen
Äh, kai se on jo liian myöhä. Meen huomenna päivällä johonkin. Mutta minne? Vituttaa kun kaikki pitää tehdä yksin. Tylsää ja ikävää. Ei ole ketään ikinä seurana mihikään.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 22:50"]kerran olin ja yksin sain olla sen pari tuntia :( vaikka oon nätti nainen
[/quote]
Oivoi eikö kukaan viihdyttänyt prinsessaa? Vaikka olet niin nättikin voih
Työmatkoilla tuli nuorempana käytyä yksin hotellien baareissa, mutta kun on tällainen tavismies, niin enpä herätä mitään säpinää missään. Mielummin vetää huoneessa kevyen kalsarikännin ja pistää aikaisin nukkumaan, niin jaksaa taas aamulla hyvin töitä.
mee vaan, mikset menis? Mä ainakin menisin.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 22:50"]kerran olin ja yksin sain olla sen pari tuntia :( vaikka oon nätti nainen
[/quote]
[/quote]
haista sinä pitkä vittu :)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 22:58"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Suorastaan hämmästyttävää ettei tuollaisella luonteenlaadulla varustetun nätin naisen seura kelpaa
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 22:58"]
[/quote]
[/quote]
Tyypillinen suomalainen sarkastinen kommentti. Ah-hah-hah kun oli älykkäästi esitetty.
Jaa täällä oli enemmänkin niitä nättejä yksinäisiä pubiruusuja linjoilla :D
Rohkeasti vain yksin baariin! Mä käyn toisinaan yksinäni, koska silloin tosiaan tapaa kaikenlaisia uusia ihmisiä - ja siis ihan hengailumielessä vain. Eikä pidä miettiä sitä, että ei uskalla mennä yksin kun kaikki vaan miettii mitä tuokin tossa yksin istuu. Ole rohkea ja sosiaalinen ja voit yllättyä :)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 23:35"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 22:58"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Suorastaan hämmästyttävää ettei tuollaisella luonteenlaadulla varustetun nätin naisen seura kelpaa
[/quote]
Kommentti oli ikävä, eikö siihen saisi vastata noin? mitä se kertoo oikeasta luonteenlaadusta.. huhhuijaa näitä lauantai-illan yksinäisiä ämmiä jotka tulevat tänne purkamaan pahaa oloaan muihin :D
miksi et lähtisi? pääseehän sieltä poiskin. Saahan sitä vähän seikkailla :) olen minäkin ollut.
Mee vaan! Mäkin kävin sinkkuna, tosin vain pari kertaa, mutta oli huippu hauskaa lopulta :) Silloin tapaa vähän eri tyyppejä ja rennommin kuin muulloin. Pidä hauskaa!
Rohkeesti vaan! Suoraan tiskille ja ihmisten keskelle sukkuloimaan!
eihän sinua kukaan kotoakaan löydä? ala jo mennä! :)
kakkonen
Mee ihmeessä, mäkin menisin jos pääsisin :) tylsää kotona...
Mie oon lähdössä, mennäänkö samaan baariin?
Mietin edelleen. Toisaalta haluaisin, mutta jotenkin yksin meneminen on niin ikävää. Tulee entistä yksinäisemmäksi kun kaikki muut on porukassa. En siis etsikään seuraa, vaan vaihtelua tähän supertylsään elämääni.
ap