15-vuotiaalle lahjaksi Demi vai Trendi?
Apua kaipaisin, olen googlettanut kyllä runsaasti tätä lehtiasiaa, mutta ei tunnu selkenevän, eli josko täällä joku osaisi auttaa? :)
Onko Demi nolo lehti 15-vuotiaalle? Viralliseen kohderyhmään sen ikäinen toki kuuluu, mutta... Sitten taas Trendi tuntuu muuten hyvältä vaihtoehdolta, mutta se vaikuttaisi kuitenkin olevan enemmän parikymppiselle.
Kommentit (41)
Demi! Hyvä lehti, ja tykkään sen asenteesta. Ei "näin miellytät poikaystävääsi parhaiten" - tyylisiä juttuja, tai pelkkää ulkonäköasiaa. Itse miellän trendin 20-30 v. lehdeksi esim. kolumnin aiheiden perusteella, jotka eivät ehkä kauheasti kosketa 15 v elämää.
Itse sanoisin että Trendi. Demi voi alkaa jo tuntua hieman nuorelta. Vanhat trendilehdet voisi myös säilyttää myöhemmäksi kun Demit tuntuu jo parin vuoden päästä aivan liian nuorelta.
Demi. Itse kyllä mieluiten ottaisin Alibin tms, mutta demi.
n16
Miten olisi ennemmin:
National Geographic
Geo
Kamera-lehti
Suuri Käsityö-lehti
Kunto Plus tai Fit tai joku muu kuntoilulehti
Koto Living
Taika askartelulehti
Tieteen kuvalehti
Tiede
Juoksu
Fillari-lehti
Tähdet ja avaruus
Tai ihan mikä tahansa lehti, joka liittyisi lapsen kiinnostuksen kohteisiin. Miksi pitää tyrkyttää tuollaisia löyhäpäälehtiä?
Jos hän on kiinnostunut löyhäpäisyydestä? Minä ainakin olen. 15-vuotiaalle tilaisin Demin.
Trendi tai jos teinillä jokin rakas harrastus tai tykkää esim. populäärimusiikista kovasti niin sitten lehti sen mukaan. Demi on liian nuorille suunnattu.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 12:41"]
Miten olisi ennemmin:
National Geographic
Geo
Kamera-lehti
Suuri Käsityö-lehti
Koto Living
Taika askartelulehti
Tieteen kuvalehti
Tiede
Juoksu
Fillari-lehti
Tähdet ja avaruus
Tai ihan mikä tahansa lehti, joka liittyisi lapsen kiinnostuksen kohteisiin. Miksi pitää tyrkyttää tuollaisia löyhäpäälehtiä?
[/quote]
argggh olet se sama jankkaaja siitä teinitytön lahja ketjusta..
onko niin vaikeeta tajuta että nuoria kiinnostaa myös vaatteet&meikit&hiukset&muut nuoret &musiikki jne??? No onko, kerro, vai onko päässä vikaa kun et aikasemmasta ketjusta tajunnut. Vai luetko vain omat kommenttisi,häh?
No väännän vielä,ihan sulle. Mun 13v poika lukee tiede lehteä, GEO lehteä, Aku Ankkaa, V8 lehteä, kirjoja, teinikirjoja,siis "hömppää" ja vaikeampaa esim Federico Garcio Lorcaa ja Mika Waltaria. Katsoo opettavaiset luontodokumentit ja myös amerikkalaiset teinileffat. Ja hyvä näin. olet rajoittunut.
Ja ap:lle, molemmat tonikäiselle kivoja, varmista ekaks ettei niitä tule sille :)
Käsityölehti olisikin ok, mutta sitä lukee naapurissa mummolassa :D
Toivottavasti tulisi vielä lisää vastauksia :)
-ap
Hei nro 8 entäs jos nuo lehdet ei kiinnosta? tai jos vanhemmille tulee jo? Ymmärrettävää että sinua kuivakkaa aikuista ei nuorten jutut kiinnosta mutta koita käsittää että nuorien on aivan normaalia ja hyväksyttävää olla kiinnostunut nuorten lehdistä. Jos teinityttä haluaa lukea teinitytön meikkausvinkkejä kuten suurinosa, niin suurikäsityölehdestäkö niitä saa?? Ja vaatetrendit siitä juoksulehdestä? Anna nyt nuorten olla nuoria.
Miten olisi ennemmin:
National Geographic
Geo
Kamera-lehti
Suuri Käsityö-lehti
Koto Living
Taika askartelulehti
Tieteen kuvalehti
Tiede
Juoksu
Fillari-lehti
Tähdet ja avaruus
[/quote]
Apua, mulle on tullut aikanaan SinäMinä, Regina, Trendi ja Cosmo (ei yhtä aikaa). Niin löyhäpää minusta tuli, että nyt alle 4-kymppisenä tilaan MeNaisia ja Suurta Käsityötä. Lisäksi tulee liiton kautta 3T.
Yhden lehden perusteella tuskin kannattaa määritellä saajan "löyhäpäisyyttä".
Siis, minkä ikäisille tuo Demi on, jos se on 15-vuotiaalle jo liian lapsellinen? :O
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 12:57"]
Miten olisi ennemmin:
National Geographic
Geo
Kamera-lehti
Suuri Käsityö-lehti
Koto Living
Taika askartelulehti
Tieteen kuvalehti
Tiede
Juoksu
Fillari-lehti
Tähdet ja avaruus
[/quote]
onko niin vaikeeta tajuta että nuoria kiinnostaa myös vaatteet&meikit&hiukset&muut nuoret &musiikki jne??? No onko, kerro, vai onko päässä vikaa kun et aikasemmasta ketjusta tajunnut. Vai luetko vain omat kommenttisi,häh?
No väännän vielä,ihan sulle. Mun 13v poika lukee tiede lehteä, GEO lehteä, Aku Ankkaa, V8 lehteä, kirjoja, teinikirjoja,siis "hömppää" ja vaikeampaa esim Federico Garcio Lorcaa ja Mika Waltaria. Katsoo opettavaiset luontodokumentit ja myös amerikkalaiset teinileffat. Ja hyvä näin. olet rajoittunut.
Ja ap:lle, molemmat tonikäiselle kivoja, varmista ekaks ettei niitä tule sille :)
[/quote]
Mielestäni nuoret saa niitä hömppävaikutteita ihan kylliksi joka suunnasta. Hyviä, älyllisiä, kuntoiluun, terveisiin elämäntapoihin tai järkeviin harrastuksiin ja analyyttiseen ajatteluun ohjaavia virikkeitä taas tulee liian vähän.
Siksi tilaisin ennemmin lehden, josta saa jotain muutakin kuin meikkivinkkejä.
Mutta jos noista pitäisi valita, niin mun mielestä Trendi on ihan ok, siinä on välillä ihan hyviäkin juttuja. Naistenlehdistä Olivia on paras. Gloriankin voisi harkita tilattavaksi.
Itse luin Demit kannesta kanteen ikävuosina 13-17. Kyllä silloin Demi kiinnosti paljon enemmän kuin muotilehdet.:)
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 13:26"]
Miten olisi ennemmin:
National Geographic
Geo
Kamera-lehti
Suuri Käsityö-lehti
Koto Living
Taika askartelulehti
Tieteen kuvalehti
Tiede
Juoksu
Fillari-lehti
Tähdet ja avaruus
[/quote]
Apua, mulle on tullut aikanaan SinäMinä, Regina, Trendi ja Cosmo (ei yhtä aikaa). Niin löyhäpää minusta tuli, että nyt alle 4-kymppisenä tilaan MeNaisia ja Suurta Käsityötä. Lisäksi tulee liiton kautta 3T.
Yhden lehden perusteella tuskin kannattaa määritellä saajan "löyhäpäisyyttä".
[/quote]
Tuo löyhäpäiseksi nimittelijä on luultavasti sama jankkaaja joka mm ei "tajuu" strigejä ja "vihaa" tuubihuiveja :D ainaskin samanhenkinen palstahahmo joita oikeassa elämässä soisi olevan hyvin vähän.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 13:29"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 12:57"]
Miten olisi ennemmin:
National Geographic
Geo
Kamera-lehti
Suuri Käsityö-lehti
Koto Living
Taika askartelulehti
Tieteen kuvalehti
Tiede
Juoksu
Fillari-lehti
Tähdet ja avaruus
[/quote]
[/quote]
Mielestäni nuoret saa niitä hömppävaikutteita ihan kylliksi joka suunnasta. Hyviä, älyllisiä, kuntoiluun, terveisiin elämäntapoihin tai järkeviin harrastuksiin ja analyyttiseen ajatteluun ohjaavia virikkeitä taas tulee liian vähän.
Siksi tilaisin ennemmin lehden, josta saa jotain muutakin kuin meikkivinkkejä.
Mutta jos noista pitäisi valita, niin mun mielestä Trendi on ihan ok, siinä on välillä ihan hyviäkin juttuja. Naistenlehdistä Olivia on paras. Gloriankin voisi harkita tilattavaksi.
[/quote]
Sinäkö määrität mikä on järkevä harrastus?
Demi on varmaan ihan hyvä, Trendi on enemmän nuorten aikuisten lehti ja pääasiassa muotiin ja vaatteisiin painottuvia juttuja.