Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku olisi kertonut että millaiseksi alapää

Vierailija
24.09.2020 |

menee synnytyksen jälkeen, niin hyi hitto en olisi ikinä synnyttänyt. Kaduttaa. Elämäni pahin virhe.
Emätin on kauheen löysä, ja emättimen suu oikein näkyy että on avonainen. Emättimessä särkyjä, ja tuntuu jotenkin niin "Avonaiselta" nyt jo 10kk synnytyksestä, ja tuntuu että en vieläkään tunne alapäätäni omakseni. Aivan järkyttävä. Joo vauva on ihana joo sain ihanan käärön ja sen pitäisi olla kaiken sen arvoista joo joo ja joo olen erimieltä.
N 26

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Miehet pääsee niin helpolla ja sitten niillä on vielä mukamas "oikeus" valittaa siitä että tavara on löysentynyt.

Vierailija
2/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttuu tavara joka tapauksessa iän myötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vino ja avonainen. Kuiskaus entisestä. 

Että kannattaa kahdesti (kolmesti) miettiä mihin lähtee ja onko kaikki kaiken arvoista :)

Vierailija
4/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ymmärsin vaatia sektion.

Vierailija
5/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset "miehet" jotka moisesta valittavat voivat vetää handuun...

Vierailija
6/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viisi lasta tehty ja aina olen treenannut ongelmat pois, kotijumppa ei aina auta vaan lantionpohjafysioterapia auttaa.

Vierailija
7/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No viisi lasta tehty ja aina olen treenannut ongelmat pois, kotijumppa ei aina auta vaan lantionpohjafysioterapia auttaa.

Selvennän siis vielä että sähköinen ”jumppalaite” sensorilla on se tehokkain apu.

Vierailija
8/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli lantiopohjafysioterapia pystyy vaikuttamaan emättimen aukon kireyteen vai?

Itsellä kaksi lasta ja emättimen aukko näkyy aivan selvästi avonaisena. Ennen lapsia oli tiukka ja hyvä kun edes näki aukkoa.

Vierailija
9/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään fysioterapia ei auta, jos lihakset on revenneet.

Vierailija
10/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni toisen synnytyksen jälkeen alapää on parempi kuin koskaan ennen. Emättimen seinämän välimatka klitoriksen kudokseen lyheni niin, että nyt pystyn saamaan vihdoin orgasmin yhdynnässä ilman lisäkiihoitusta.

Mun mielestän on vaan hyvä, että emättimen suu on avoin, kun viimeisetkin immenkalvon rippeet emättimen suulta ovat kadonneet, ne eivät aiheuta turhia hankaumia ja epämukavuutta yhdynnässä.

Ensimmäisestä synnytyksestä alapään palautuminen vei yli vuoden, kun esim. toinen häpyhuuli repeytyi melkein klitoriksen nipukkaan asti.

Tsemppiä ap, kyllä se siitä.

Vierailija
11/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jääkin avonaisemmaksi. Se on ihan normaalia. Kyllä se riittävästi palautuukin ja toimintakyky säilyy kyllä entisellään, jopa parantuen.

Relaa. Naisen keho kestää kyllä paljon. Ja jos ei mies aikuista naista kestä, niin voi voi.

Vierailija
12/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajaa, mulla taas parani synnytyksen myötä. Onhan se avonaisempi, mutta enpä oikein muista millainen se olikaan ennen synnytystä 20 vuotta sitten :D Joka tapauksessa itse olen nauttinut lemmenpuuhista 100 kertaa enemmän synnytyksen jälkeiset vuodet( ja siis edelleen) kuin ennen synnytystä.  Vaikka nautin niistä äärettömästi jo ENNEN synnytystä.

Vierailija
13/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi itse ymmärtää miten jotkut naiset pystyvät synnyttämään vaikka 6 lasta alapäästä. Jos alapää voi olla jo yhden lapsen jälkeen katastrofi. En ymmärrä.

Vierailija
14/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on vain noin tuhat ketjua aiheesta.

Vierailija
15/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla on vain noin tuhat ketjua aiheesta.

Kaikki vanhoja.

Vierailija
16/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset menevät pilaamaan alapäänsä kun lapsia hankkivat.

Tää on muuten totta. Kun tekee ne lapset nuorena, niin kehokin palautuu hyvin, ihan luonnostaan :) Lisäkis pääsee nauttimaan koko nuoruutensakin jo paremmasta seksistä parempien seksikumppaneiden kanssa. Itsellä ainakin parani ihan kaikki sillä saralla lapsen saatuani 19-vuotiaana. Varsinkin kroppa, ja ennen kaikkea alavehkeet ;)

Vierailija
17/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, sinulla on nyt outie! Kannattaa varautua siihen että yksikään mies ei kykene enää katsomaan sinua himoiten.

Vierailija
18/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa lopeta se pimpin peilaaminen. Ja treenaa niitä lihaksia.

Vierailija
19/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä alapään ulkonäöllä on? Säryt ja toiminnalliset haitat toki on ikäviä ja niitä pitäisi hoitaa paljon nykyistä paremmin mutta ihan oikeesti, rumia ne lisääntymisvehkeet on joka tapauksessa mutta onneksi yleensä housuissa piilossa.

Vierailija
20/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään fysioterapia ei auta, jos lihakset on revenneet.

Voi kuule, ne repeämät ommellaan ja paranee siinä missä ihan kaikki muutkin haavat. Jos et kykene virtsaa ja ulostetta pidättämään, SILLOIN on ongelma ja silloin menet lääkäriin.

Toki, jos on jokin harvinainen kudossairaus, tai jos on ihan järkyttävän läski, tai jos ei ikinä ole lihaksiaan käyttänyt, niin toipuminen voi olla vaikeampaa. Mikä näistä olet?

Päässä sulla isoin ongelma on. Ei sulla pakolla lasta teetetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä