Suunnilleen kaikki elokuvat on tehty vajaille ihmisille
Sellaisille joille tuollaiset älyttömyydet, epärealistisuudet ja epäloogisuudet menee täydestä. Normaalille tervejärkisille ihmisille monet elokuvat ovat liian tyhmiä.
Kommentit (20)
Etköhän sinä löydä viihdettä joka on tehty kaltaisellesi ikävystyttävälle nillittäjälle. Älykötkin osaavat nauttia aivot-narikkaan -viihteestä sillä se on nimenomaan tehny sitä varten - ei tarvitse aina olla aivot sauhuten pohtimassa asioita. Kyllä, välillä minua häiritsee täysin mahdottomat skenaariot mutta onneksi osaan sulkea valittajan sisälläni ja hypätä lapsenkaltaiseen tilaan jossa kaikki menee.
Vierailija kirjoitti:
Etköhän sinä löydä viihdettä joka on tehty kaltaisellesi ikävystyttävälle nillittäjälle. Älykötkin osaavat nauttia aivot-narikkaan -viihteestä sillä se on nimenomaan tehny sitä varten - ei tarvitse aina olla aivot sauhuten pohtimassa asioita. Kyllä, välillä minua häiritsee täysin mahdottomat skenaariot mutta onneksi osaan sulkea valittajan sisälläni ja hypätä lapsenkaltaiseen tilaan jossa kaikki menee.
Voisi olla enemmän realistisia ja aidompia elokuvia eikä päästä keksittyä fiktiivistä valehtelua. Silloin ei ärsyttäisi niin tavallista ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Siksi katsonkin vain ainoastaan luonto dokumemtteja.
Nekin on pilattu. Here's the most extreme animal, etc.
Ihmisten käyttäytymisen kuvaaminen faktojen kautta on usein paljon hankalampaa kuin fiktioiden kautta. Faktat ovat usein myös turhan yksitoikkoista seurattavaa, fiktioiden kautta voi tiivistää ja saada näkökulma rikkaammaksi ja sitä kautta katselukokemus kiinnostavammaksi.
Joskus kuvan tekijällä on myös sanottavaa ja siksi haluaa yleisön sanomalleen.
Musta taas tuntuu siltä, että valtaosa elokuvista on tehty teini-ikäisille tumputtajille.
Suunnilleen kaikki elokuvat ovat huonoja. Vain äärimmäiset laatuelokuvat, jotka ovat kestäneet aikaa, ovat hyviä.
Joku muukin on aikuisena kasvanut ulos elokuvista, saduista ja fiktiosta?
Joille tämä elämä ei ole antanut, eikä tule antamaan paljoa, on hienoa että on tarjolla toisia maailmoja, joissa viettää aikaansa.
Siksi katon vain elokuvia jotka ovat ennen 2000 lukua tehtyjä. Nää nykyajan sankarileffoista on tullut ainoastaan näyttelijöiden henkilökohtainen liikuntasuoritus. (siis kun heitä pitää pumpata ja jumpata roolia varten).
Onkin pitkään jo todettu että mielikuvitus johtuu hapenpuutteesta ja aivovauriosta. XD
Kiva aloitus iltapäivään, herätti väsyneen!
Tätä lukijaa väsyttää ihan vietävästi, kahvitauon jälkeen on vielä 2 h töitä edessä...
Aloitus kuitenkin sai ajattelun terästymään: mitä tarkoittaa suunnilleen kaikki?
Ja mitkä "tuollaiset älyttömyydet, epärealistisuudet ja epäloogisuudet menee täydestä".
Kun en minä vaan tuollaisia elokuvia katso. Minä katson vaan hyviä elokuvia :)
Anna ap vaikka 10 elokuvan lista tarkoittamistasi leffoista joista lukijat voivat tietää mitä tarkoitat.
Voin illalla tulla kertomaan montako elokuvaa olen listalta nähnyt
Vierailija kirjoitti:
Joku muukin on aikuisena kasvanut ulos elokuvista, saduista ja fiktiosta?
Minä. En enää pysty katsomaan ihan täysin fiktiota olevia leffoja. Sama on kirjojen kanssa. Lopetin fiktiokirjojen lukemisen jo teininä, sillä ne vain ovat ihan mahdottomia lukea. Olen yrittänyt monta kertaa, mutta ei pysty. Viimeksi yritin kuunnella Ei kertonut katuvansa -kirjaa, jota on suitsutettu, mutta jätin alkuunsa kesken.
Vierailija kirjoitti:
Listaa hyviä elokuvia, jotka pitäisi katsoa. Odotan.
Vierailija kirjoitti:
Kiva aloitus iltapäivään, herätti väsyneen!
Tätä lukijaa väsyttää ihan vietävästi, kahvitauon jälkeen on vielä 2 h töitä edessä...
Aloitus kuitenkin sai ajattelun terästymään: mitä tarkoittaa suunnilleen kaikki?
Ja mitkä "tuollaiset älyttömyydet, epärealistisuudet ja epäloogisuudet menee täydestä".Kun en minä vaan tuollaisia elokuvia katso. Minä katson vaan hyviä elokuvia :)
Anna ap vaikka 10 elokuvan lista tarkoittamistasi leffoista joista lukijat voivat tietää mitä tarkoitat.
Voin illalla tulla kertomaan montako elokuvaa olen listalta nähnyt
Olen eri, mutta minua alkoi kiinnostamaan sinun listasi jos tiedät, että ne on hyviä. Mitä siis sinulle on 10 parasta?
Eipä ole tullut aikuisiällä montaa elokuvaa vastaan, joista olisi nauttinut. Ehkä amerikanelokuvat on jo nähty. Ne ovat kaikki niin samanlaisia. Muutama hyvä sarja on ollut. Elokuvia ei enää juuri yhtään katsottavaa
Mikä se ongelma siinä sitten on jos elämä tarjoaa enemmän kuin mihin elokuvat pystyvät? Hienoa ja ihailtavaa, muttei kaikkien ulottuvilla oleva mahdollisuus.
Elokuvan ei ole tarkoitus mennä täydestä. Vaan tarkoitus on uskotella itselleen, että se Harry Potter lentää siellä luudalla.
Zinc
Kokeilin kyllä, enkä päässyt kuin 2 metriä luudan kanssa, ja nenä edellä alastulo ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla enemmän realistisia ja aidompia elokuvia eikä päästä keksittyä fiktiivistä valehtelua. Silloin ei ärsyttäisi niin tavallista ihmistä.
Doubt, oli sellainen. Tuli ensimmäisenä mieleen. Mutta siitä onkin näköjään 12 vuotta.
https://www.imdb.com/title/tt0918927/
Siitä vielä hyvä, että ei antanut valmiiksi pureskellun lopun, ei kohdellut yleisöä lapsina.
Suurin osa televisio-ohjelmista on tahty halvalla laitoskäyttöön vanhustentalojen, hoitolaitosten ja sairaaloiden vuodeosastojen ajanvietteeksi.
Siksi katsonkin vain ainoastaan luonto dokumemtteja.