Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joulukorttiahdistus iski. Tietoisuus siitä, että...

Vierailija
23.11.2013 |

joulukortit pitäisi kirjoittaa muutaman viikon sisällä, ahdistaa. Ehkä mä olen masentunut, kun tuollainenkin asia tuntuu niin vaikealta... vai onko muita, joilla tuommoinen pikkuasia tuntuu niin suurelta?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko niitä kortteja on lähettää, jos on noin ahdistunut? Kenen silmää palvot? Kortteja lähetetään vain, jos se tuntuu kivalta.

Vierailija
2/17 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lällällää mä olenkin jo kortit askarrellut, ja odottaa jo postin punaisessa kuoressa, että posti alkaa ne jakamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 00:00"]

Mikä pakko niitä kortteja on lähettää, jos on noin ahdistunut? Kenen silmää palvot? Kortteja lähetetään vain, jos se tuntuu kivalta.

[/quote]

Mä arvasin, että joku vastaa noin.

Tiedän, että olisi iso joukko lievästi loukkaantuneita tuttavia, jos eivät sitä korttia saisi. Se kortin laittaminen nyt vain on sellainen kohtelaisuusmuodollisuus.

ap

Vierailija
4/17 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 00:01"]

Lällällää mä olenkin jo kortit askarrellut, ja odottaa jo postin punaisessa kuoressa, että posti alkaa ne jakamaan

[/quote]

Joko sima on käymässä ja tippaleivät valmiina?

ap

Vierailija
5/17 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumankauta.... Pistä sitten osoitekirjasi lapselle, osta läjä kortteja ja postimerkkejä. Lapsi varmasti kykenee kirjoittamaan ne puolestasi.

Vierailija
6/17 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 00:05"]

Voi jumankauta.... Pistä sitten osoitekirjasi lapselle, osta läjä kortteja ja postimerkkejä. Lapsi varmasti kykenee kirjoittamaan ne puolestasi.

[/quote]

postinjakaja ei saisi selvää käsialastaan...

Vierailija
7/17 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sentään joudut vain kirjoittamaan kortit...moni muu askartelee ne alusta loppuun itse :D tosin kyse ei ole silloin enää joutumisesta, vaan omasta halusta askarrella. Mutta anyway helpolla pääset valmiilla korteilla vaikka sinulla olisi 100 korttia odottavaa sukulaista ympäri Suomen... Joissain korteissa kun lukee se hyvää jouluakin valmiiksi ;)

Vierailija
8/17 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 00:07"]

[/quote]

Eli?

Mitä aiot tehdä? Itkeä ja postittaa ne kortit vai olla postittamatta ja pelätä suuttuneita sukulaisia?

[/quote]

Vierailija
9/17 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 00:08"]

[/quote]

Eli?

Mitä aiot tehdä? Itkeä ja postittaa ne kortit vai olla postittamatta ja pelätä suuttuneita sukulaisia?

[/quote]

[/quote]

Ei kun mä aion terapoida itseäni palstalla. Nyt helpotti jo huomattavasti. Kiitoksia. heh.

ap

Vierailija
10/17 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sentään joudut vain kirjoittamaan kortit...moni muu askartelee ne alusta loppuun itse :D tosin kyse ei ole silloin enää joutumisesta, vaan omasta halusta askarrella. Mutta anyway helpolla pääset valmiilla korteilla vaikka sinulla olisi 100 korttia odottavaa sukulaista ympäri Suomen... Joissain korteissa kun lukee se hyvää jouluakin valmiiksi ;)

[/quote]

mutta rasittavinta on miettiä, laittaisiko sille kummin kaimalle tänä vuonna enää joulukorttia, kun ei ole tullut kummin kaimaa nähtyä enää kymmeneen vuoteen, mutta kun kumminkaima lähettää minulle joka vuosi joulukortin... nämä ovat niitä elämän suuria kysymyksiä.

ap

Vierailija
11/17 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On raskas elämä. Vähemmästäkin sitä uupuu.

Vierailija
12/17 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 00:13"]

On raskas elämä. Vähemmästäkin sitä uupuu.

[/quote]

sanos muuta.

ap

Vierailija
13/17 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 00:02"]

[/quote]

ap

[/quote]

Mun tietääkseni simaa tehdään vapuksi, ja se tehdään viikkoo ennen vappua. Enkä tykkää tippaleivistä

Vierailija
14/17 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluilo tuli tässä ketjusta hetkessä kattoon.

Markkinamiehet kiittävät ap:n kaltaisia kuluttajia. Kaipaatko muuten niitä kummin kaiman lähettämiä joulukortteja? Tunnetko itsesi enemmän sosiaaliseksi ja suosituksi kun saat häneltä joulukortin?

Vierailija
15/17 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 00:17"]

Jouluilo tuli tässä ketjusta hetkessä kattoon.

Markkinamiehet kiittävät ap:n kaltaisia kuluttajia. Kaipaatko muuten niitä kummin kaiman lähettämiä joulukortteja? Tunnetko itsesi enemmän sosiaaliseksi ja suosituksi kun saat häneltä joulukortin?

[/quote]

Kyllä ne lämmittävät sydäntä. Kyllä se on kaunis ele, että muistavat.

ap

Vierailija
16/17 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 00:14"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 00:02"]

[/quote]

ap

[/quote]

Mun tietääkseni simaa tehdään vapuksi, ja se tehdään viikkoo ennen vappua. Enkä tykkää tippaleivistä

[/quote]

*vääntää vitsin rautalangasta*

ap

Vierailija
17/17 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa lähettää joulukortteja. Perinne on että kirjoitan ne joka vuosi linnanjuhlia katsoessa, siitä joulukausi alkaa. Liimaan postimerkit ja ihastelen niitä ennen kuin lähetän. Joskus saa vielä joululeiman niihin. Kortteja on myös ihanaa saada, koska ne ovat niin kauniita.