Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirani pieree ihan kauheita pommeja

Vierailija
21.11.2013 |

Koirallani on tämä ongelma vain aika-ajoin, välillä maha on ihan kunnossa ja välillä ei. Uloste on normaalia. Suolisto pitää myös kammottavaa ääntä, niinkuin tyhjä putkisto. Ruoka on aina poikkeuksetta samaa. Tänään tuo kauhea haju leijailee taukoamatta ilmassa, ymmärrän normaalin piereskelyn.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytä vaan viatonta luontokappaletta hajuistasi :)

Vierailija
2/13 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meidän koiralla joskus. Ruokavaliossa ei ole ollut mitään muutoksia, ja yhtäkkiä maha mouruaa niin että kuuluu talon toiseen päähän saakka. Olen antanut koiralle probiootteja (Inupect) sillä olen saanut mahan taas hiljaseksi ja rauhoitettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no.3, ok. Pitää koittaa, kiitos.

Vierailija
4/13 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä koirasi siis syö? Oletko kokeillut antaa AB piimää, jos rauhottaisi?

Vierailija
5/13 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele koirasi kanssa älä täällä valita

Vierailija
6/13 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä rotuinen?

Vierailija
7/13 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on 8v., greyhound tyttö. Syö kana/riisinappulaa.

Vierailija
8/13 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile barffausta. Voi oireilla vaikka ja mistä aineista mitä nappulassa on. Se on huonolaatuista ruokaa. Tee vaikka itse puuroa helposti sulavista viljoista mieluummin.

Vierailija
9/13 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa meidän koiran pierut, mut ton sohvalla makaavan äijän leijat.. Aaargh!

Vierailija
10/13 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten paljon se haittaa, en lähde täälä keskustelemaan, mutta miten paljon se huolettaa, lähden. Mulla on laumassani monta koiraa, eikä moisesta "haitasta" ole ennen tullut huolta, mutta tuo on säännöllisen epäsäännöllistä.

Vierailija
11/13 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen labbiksen pierut ovat myös aivan kamalia. Koko huone lemuaa ja ymmärrän kyllä "tuskasi".

Vierailija
12/13 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. edelleen. No.9, yrjölänpuuro?

Vierailija
13/13 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 00:04"]

Ap. edelleen. No.9, yrjölänpuuro?

[/quote]

Esimerkiksi! :) Olen itse huomannut että puuro, jossa on vain sitä riisiä/hirssiä/tattaria, lihaa, hyvää öljyä, ehkä pari munaa ym. on parempaa kuin kuivamuona, joka on pitkälle käsiteltyä ja lisäaineita on paljon. 

Myös kalaa suosittelen, lohta ja silakkaa, kalaöljyä. Erilaisia lihoja, sisäelimiä, lihaista rasvaa. Luita voi varovaisesti kokeilla helpoiten sulavista alkaen, niistä on suurta hyötyä hampaille. Luiden kanssa täytyy aloittaa varovasti ettei tule suolitukoksia. Esim. jauhettu kanasiipi, kaulat ovat hyviä.

Käypä katsomassa www.katisko.info, Jakke Lehtisellä on vinttikoiria ja tietää todella paljon esim. ravitsemusasioista! 

T.9

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi