Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lompakko kadonnu!!!

Vierailija
21.11.2013 |

Olen kadottanut lompakkoni, mitä kaikkee pitää tehdä?! olen niin hämilläni... pankkikortin ja nettipankin jo suljin! kelakorttikin on jo haettu. mutta mites ajokortti, millä mä nyt ajan? ilman vai, tänäänkin on vielä ajoja lasten harrastuksen vuoksi!!! ei helvata menee hermo!!!!! ja huomenna vasta voi soittaa poliisille....

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tänää voi soittaa poliisille?

Vierailija
2/8 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottavat lupapuolella vain 8.30-10.30 puheluita!!!  >:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas....en ois uskonu et se noin toimii....Hyvä Suomi!!!!

Vierailija
4/8 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii just! ja pankista en saa nettitunnuksia kun ei ole voimassa olevaa henkkaria, passikin meni tän kuun alus vanhaks!!!! voi että ku v....aa!!!

Vierailija
5/8 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä laitoin mailia poliisille löytötavaroihin. Kuulemma ilmoittavat sieltä mikäli ilmaantuu. Ei ole käynyt mielessäkään vielä hakea uutta ajokorttia, kun minulla kuitenkin käytännössä on ajo-oikeus. Passi minulta tosin löytyy, eli uusisin ensin sen...jos vaikka meidän lompakot löytyisikin vielä. vtuttaa/ahdistaa kyllä itseäkin :( onneksi maksukorttejani ei oltu käytetty

Vierailija
6/8 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit nettipankin sulkemaan? Et kai niitä tunnuksia säilyttänyt lompakossa?

Vierailija
7/8 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ei sillä kortilla ajeta vaan autolla. ja poliisi saa selville ihan muutamalla kännykän näpytyksellä että onko sinulla ajo-oikeutta. Paska homma, mutta tsemppiä!

Vierailija
8/8 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, autolla saa ajaa vaikka korttia ei olisikaan mukana, tämä asia selviää myös poliisille soittamalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä