Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomp de lux vaatteet, turha villitys?

Vierailija
21.11.2013 |

Mitä mieltä pdl-vaatteista? Tuntuu että joka toisella lapsella päällä PK:ssa niin harkitsen itsekin tilaamista. Vai onko tämä vain ohi menevää muotivillitystä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kesän alemyynneistä meille testiin näitä vaatteita ekaa kertaa. Hinta oli halpa kun alesta osti ja vaatteet ovat olleet todella ihania! Kauniita, käytännöllisiä ja mikä parasta, kestäviä. KAikki ovat pitäneen hienosti muotonsa ja värinsä kovasta kulutuksesta huolimatta. Mallisto on kuitenkin aika iso ja monipuolinen, joten niitä -ei niin omaa silmää miellyttäviä- on varmasti joukossa, mutta kaikille sieltä varmaan jotain löytyy!

Vierailija
2/16 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään, kun värit ovat neutraaleja ja materiaalit kestäviä. Ostan usein Trendsalesista, hyvä valikoima ja hintakin useimmiten kohdillaan.  Myyn sitten myös eteenpäin pieneksi jääneet.

http://www.trendsales.fi/products/pompdelux?kw=pompdelux

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pdl vaatteiden sävyt ajattomia, laadukkaita eikä älyttömän hintaisialaan. Ainoastasn sukkahousut eivät ole kovin laadukkaiys. Nättejä vaatteita!

Vierailija
4/16 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotivillityksestä en tiedä, eikä kiinnostakaan. Olen ostanut niitä lapsilleni sen takia, että ovat sopivia todella hoikille tytöilleni. Yleensä harva housumalli pysyy jalassa, vaikka kuinka olisi kiristyskuminauhoja, mutta näiden kanssa ei ole sitä ongelmaa.

Vierailija
5/16 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mammat pönkittävät egoaan ostamalla "vmerkkivaatteita" . Oikeasti ihan marketistakin saa samanlaisia ja tasoisia vaatteita :)

Vierailija
6/16 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaat, jos tykkäät niistä vaatteista. Miksi ostaisit jonkun tietyn merkkisiä vaatteita vain siksi, että muillakin on?

Vierailija
7/16 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 12:20"]

On. Mammat pönkittävät egoaan ostamalla "vmerkkivaatteita" . Oikeasti ihan marketistakin saa samanlaisia ja tasoisia vaatteita :)

[/quote]

mä en tiedä, mikä on "markettivaate" mutta kysyn aidosti rehellisen kysymyksen: mitä pahaa on siinä, jos joku haluaa pukea lapsensa erilailla, tai jopa erihintaisiin vaatteisiin kuin sinä? 

Vierailija
8/16 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se edes lastenvaatteiden kohdalla niin paha asia, vaikka olisivatkin ohimenevä muotivillitys? Joka tapauksessa ne kuluvat ja jäävät pieniksi. Aikuisen kannattaa miettiä, voiko jotain vaatetta käyttää vielä viiden vuoden päästä, mutta lastenvaatteiden kohdalla en pitäisi tätä niin suurena huolenaiheena. Paitsi tietysti jos vaatteista pitää saada hyvä tuotto, kun ne myydään käytettyinä.

Vierailija
9/16 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niistä saa kirpparilla hyvän hinnan. Itse olen tilannut kyseisiä vaatteita koska ovat kauniita eivätkä liian kalliitakaan.

Jos esim.mekosta maksan 20e ja saan siitä kirpparilta vielä 10e ja mekkoa käytetty vuoden ajan niin mielestäni vaate on halpa.

Ne on myös sillain hyviä että voi käyttää niin arkena kuin juhlassa. Helppo yhdistellä myös.

Vierailija
10/16 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni ne ovat jotenkin hankalia vaatteita, ja laimean värisiä. Mekot ovat kuin jostain amish-mallistosta ja kerroksia pitäisi pukea monta päällekkäin (tyyliin pitkähihaisia paitoja mekkojen ja lyhythihaisten tunikoiden alle), housut lököttävät ja talvivaatteet ovat epäkäytännöllisiä. En tiedä, toimivatko paremmin isommilla lapsilla, mutta oma kohta kaksivuotias tyttöni ei ainakaan viihtynyt merkin vaatteissa yhtään.

Vierailija
11/16 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 9 ja 6v.tykkäsivät. Itse katson aina tähän aikaan vuodesta, että pitkähihaiset mekot,koska kerrospukeminen on munkin mielestä vaivalloista.  olen myös tilannut oikein kauniita neuletakkeja sieltä

7

Vierailija
12/16 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauden 2016 pomp de lux välikausihousut eli kuorihousut olivat todella virhe ostos! Laatua kehuttiin hyväksi, mutta meillä ensimmäinen kaatuminen aiheutti polviin reiän ja repeämän! Edelliset jonathanin välikausihousut kestivät koko kauden kaatumiset ilman reikiä 😞 Olen todella pettynyt tähän laatuun!

Vierailija
13/16 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reklamoitko housuja? Kannattaa aina kokeilla.

Vierailija
14/16 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihanko totta Pompe de lux on joku muotimerkki? Mä olen ostanut niitä käytettynä kirpparilta muutamalla eurolla. 

Vierailija
15/16 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmeen kalsarikerrastoja? Onko noilla muitakin vaatteita? haulla löytyi vain tuollaisia kerrastoja ja joku ruma mekko ja pari neuletakkia.

Huh, onneksi tää lastenvaateaika on jo ohi, en jää kaipaamaan.

Vierailija
16/16 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään pomp de luxin vaatteiden klassisen kauniista väreistä. Ne mielestäni sopivat vaalealle tytylleni paremmin kuin sellaiset kirjavat värioksennukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän