kahvinjuonti saa kainalot haisemaan järkyttävältä, onko joku muu huomannut?
siis hienhaju pinttyy vaatteisiin, samoin virtsa haisee vahvasti kahville eikä samaa ongelmaa on kun olen täysin kahvitta (olin sukuloimassa kaksi viikkoa juuri ilman yhtäkään kahvikuppia ja eron huomaa välittömästi). mistä voisi johtua ja voiko tälle tehdä mitään kun olen kokeillut kaikki mahdolliset dödöt ja aineet ja pesun ph-neutraalilla pesuaineella ja silti vain hiki haisee järkyttävälle?
Kommentit (8)
Enpä ole moista huomannut. En edes nyt kun kolmatta päivää riisi ja kahvi dietti. Syön siis päivässä vain desin keitettyä puuroutuvaa riisiä ja juon kahvia poistamaan nälän tunnetta.
Kyllä! Juon vain yhden kupin päivässä. Parin tunnin päästä tulee kahvin hajuinen pissa.
En yhtään ihmettele. Keitetty kahvi haisee vastenmieliselle jo pannussa ja kupissa, joten miten se siitä miellyttävämmäksi muuttuisi ihmisvartaloon joutuessaan. Hengitys haisee, huokuu ihosta hikenä ja muutenkin ja vielä tuo järkyttävän hajuinen uloste siihen päälle.
En tajua miten kukaan voi pitää kahvista. Se on ihan järkyttävän pahaa. Vastaa aromeiltaan tupakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole moista huomannut. En edes nyt kun kolmatta päivää riisi ja kahvi dietti. Syön siis päivässä vain desin keitettyä puuroutuvaa riisiä ja juon kahvia poistamaan nälän tunnetta.
Kuulostaa tosi terveeltä hei.
Vaihtakaa teehen kun on noin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tosi terveeltä hei.
Eikö kuulostakkin. Tämä on vain muutaman päivän tehokuuri. Muutama kilo ylimääräistä niin tässä kun päihteistäkin taukoa niin ajattelin vähän hoikistua. Huomenna tai viimeistään ylihuomenna pitää tehdä jokin ruokaisa salaatti. Ehkä kanasalaatti?
On huomannut. Vältän kahvia, ei sovi mulle muutenkaan. Vaatteet voi pestä 60 asteen ohjelmalla.