Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kymmeniä kiloja ylipanoiset; Millaisia vaatteita käyttäisit, jos kykenisit

Vierailija
17.11.2013 |

saavuttamaan normaalipainon?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse käyttäisit?

Vierailija
2/21 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Millaisia vaatteita käyttäisit, jos kykenisit"

No, ainakin sellaista T- paitaa, jossa teksti: "PAINUKAA VITTUUN KAIKKI LUUVIULUT".

Ei mulla muuta, moi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narubikinejä, kuten muutkin hoikat naiset. Talvella voisi hieman palella.

Vierailija
4/21 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon, ja paljon farkkuja. vanhoja kunnon kuluneita leveälahkeisia ja matalavyötäröisiä, ysäri tyyliin. tiukkoja mekkoja kun ei mahamakkaroita tarvitsisi murehtia. enemmän persoonallisia vaatteita mitä tällä hetkellä. korostaisin paljon muotojani joka aiheuttaisi aika paljon närää muissa, mutta minulla on tiimalasi vartalo ylipainoisena, niin se on UPEA normaalipainoisena.

Vierailija
5/21 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 22:50"]

Mitä itse käyttäisit?

[/quote]

Sellaisia, joista itse pidän. Nyt joutuu tyytymään siihen, mikä mahtuu ylle.

Vierailija
6/21 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän 90-luvun farkkuja ja tiukkoja mekkoja, siis ihan kaikkia vaatteita, mistä itse pidän, eikä minulla ole tarvetta laihduttaa. Minulla on muotoja ja ainakin kunnon rinnat, joista mieskin tykkää;)

Vierailija
7/21 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikkäitä, romanttisia, seksikkäitä... silloin kun olin puolet laihempi häpesin itseäni enkä kehdannut pitää kuin mustaa, tumman vihreää ja violettia. Mä ajattelen monta kertaa kun näen hoikkia ihmisiä jotka pukeutuu säkkiin ja mustaan, että nauttikaa herranjumala te joilla on hyvä kroppa! Nytkin pitäisin tuollaisia kivoja vaatteita, mutta täytyy tosiaan tyytyä niihin mitkä mahtuu päälle, hankalaa kun pitää aina yrittää etsiä että olisi meikäläisen koossakin nättejä värejä ja kuvioita, en jaksa pitää "tavallisia" vaatteita, ne masentaa entisestään. Vaatteissa pitää olla erikoisia yksityiskohtia ja vähän blingblingiä.

Vierailija
8/21 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pitäisin normaaleja, asiallisia vaatteita. Oikeastaan kuten nytkin. Niitten etsiminen on vaan hiukan haastavaa, koska meille ylipainoisille myydään pääasiassa jotain h...tin kolmeneljäsosahihallisia tunikoita ja "siroja sääriä" korostavia legginsejä. Just sitä kamaa, jota jotkut More To Loven mimmit harrastaa.

Tunika saa näyttämään siltä, että on raskaana, ja kuka senkin on päättänyt, että meillä ylipainoisilla pitäisi olla pallomaha ja tikkusääret? Mulla on nimenomaan paksut jalat ja ärsyttää todella paljon, että vyötäröstä sopivat housut ei sovi muuten.

Vierailija
9/21 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kymmeniä kiloja ylipainoinen ja nyt olen normaalipainoinen. Lihavana minulla oli joku hassu mielikuva että haluaisin käyttää sellaisia vartalonmyötäisiä hihattomia 50-luvun tyylisiä mekkoja, jos olisin hoikka. Nyt laihdutuksen jälkeen huomaan pitäväni tavallisia farkkuja ja tylsiä trikoopaitoja ja villatakkeja. Minulla on aina monta kerrosta vaatteita päällä, koska muuten palelen hirveästi. Pidän edelleen harva se päivä "lihavilta ajoilta" jäänyttä paksua harmaata villatakkia (koko ehkä 48-50), koska se on lämmin.

Vierailija
10/21 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania erilaisia farkkuja, peplum-paitoja, ja muita ihania

Vierailija
11/21 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niitä samoja soputelttoja kuin nytkin, ovat nin ihanan ilmavia ja vilpoisia. Eikö sinulla ap ole muuta tekemistä kuin sosiaalinen tirkistely, jota aloituksesikin kuvastaa.

Vierailija
12/21 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten vaatteita...

Vierailija
13/21 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 10:52"]

Ihan niitä samoja soputelttoja kuin nytkin, ovat nin ihanan ilmavia ja vilpoisia. Eikö sinulla ap ole muuta tekemistä kuin sosiaalinen tirkistely, jota aloituksesikin kuvastaa.

[/quote]

Ei oikeastaan. Entä sinulla?

Vierailija
14/21 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairaalloisen lihava, mutta hieman ylipainoinen kuitenkin. Haluaisin käyttää hihattomia paitoja ja mekkoja kesällä sekä olkaimettomia mekkoja juhlissa. Myös minihameita haluaisin käyttää. En siis mitään paljastavia, vaan  näin syksyllä esimerkiksi nilkkureiden ja paksujen sukkisten kanssa haluaisin käyttää mustaa, kapeaa minihametta. Voisi kai sitä periaatteessa nytkin käyttää, mutta en haluaisi että kaikkien huomio kiinnittyy suuriin jalkoihini.

Vierailija
15/21 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 jatkaa, bikinit olisi myös ihanat. Niitä en ole koskaan käyttänyt. Nuorena olin 20 kiloa hoikempi ja normaalipainoinen, mutta tunsin itseni silti niin läskiksi etten käyttänyt. Nyt ei voisi edes ajatella... Olen tosin juuri aloittanut elämäntaparemontin, eli ehkä jo ensi kesänä... :)

Vierailija
16/21 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin kesällä shortseja ja niukkoja toppeja. Myös minihameita.

Vierailija
17/21 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin vaatteet olisivat halvempia ja valikoima laajempi. Aleistakin löytäisi paremmin vaatteita.

Vierailija
18/21 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 05:46"]

Mä pitäisin normaaleja, asiallisia vaatteita. Oikeastaan kuten nytkin. Niitten etsiminen on vaan hiukan haastavaa, koska meille ylipainoisille myydään pääasiassa jotain h...tin kolmeneljäsosahihallisia tunikoita ja "siroja sääriä" korostavia legginsejä. Just sitä kamaa, jota jotkut More To Loven mimmit harrastaa.

Tunika saa näyttämään siltä, että on raskaana, ja kuka senkin on päättänyt, että meillä ylipainoisilla pitäisi olla pallomaha ja tikkusääret? Mulla on nimenomaan paksut jalat ja ärsyttää todella paljon, että vyötäröstä sopivat housut ei sovi muuten.

[/quote]

Et ole ainoa tuota pohtinut. Ilmeisesti vaatesuunnittelijat ja sisäänostajat ovat kaikki laihoja ihmisiä, jotka eivät osaa kuvitella ylipainoisen preferenssejä. On ajatuksen laiskuutta kuvitella, että kaikki ylipainoiset olisivat saman mallisia ja että jokainen haluaisi pukeutua mahdollisimman löysään halattiin. Sellainen saattaa miellyttää pitkää, siroharteista mutta keskivartalostaan lihavaa, kapeasääristä naista, mutta näyttää kamalalta lyhyemmällä ja paksujalkaisella.

Useimmat ylipainoisetkin toivoisivat vartaloa imartelevia, hyviä piirteitä korostavia vaatteita. Suunnittelijalta tämä vaatii hiukan kenttätutkimusta ja mielikuvitusta, mutta taatusti kannattaa. Moni ylipainoinen maksaa mielellään kunnon hinnan vaatteesta, joka on jotain muuta materiaalia kuin trikoota, jossa on normaalipituiset (eikä ne kirotut 3/4-) hihat ja joka on suunniteltu jonkun muun, kuin plussapallon suurpiirteisille mitoille.

Vierailija
19/21 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ihanaa vaan ensinnäkin mahtua vaatteisiin. Tyylillä ei niin väliä, mutta jumankekka, voisin vaan kävellä kauppaan normaalikokoisten puolelle, ja löytää todennäköisesti sieltä minulle sopivia vaatteita. Normaaleja. Nyt joudun hiihtämään sinne "isojen tyttöjen" puolelle, ja ärsyyntyä jo heti sinne päästyäni. Polvipituista telttamallia. Tiikeriä,gebardia,isoja kukkia ja maisemapanoraamoja. Mitä hittoa. Oksettavaa. Järkyttäviä printtejä. Olen lyhyt ja 30kiloa ylipainoinen, suurin osa on mahan kohdalla. Tissini eivät ole meijerit, sääreni ja käteni ovat kauniitkin. Peppukin on  pienehkö. Mutta pitää sitten ostaa jotain XXL-housuja, jotta saan napin kiinni, ja sitten muuten "bägittääkin" joka puolelta. Paidat jotka eivät ole makkankuorimaisesti päällä, vaan istuvat vatsankohdalta, ovat etumuksesta puolityhjät. Huoh. Mutta toisaalta tiedostan, ettei minun kuuluisikaan olla tämän mallinen ja kokoinen. Huomenna voi aina aloittaa laihiksen...

Vierailija
20/21 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoihin kuin nykyäänkin. hameisiin ja mekkoihin. vielä on vähän matkaa ihannepainoon tai hyvän olon painoon, mutta en ole tässä laihduttaessanikaan suostunut omasta tyylistäni tinkimään.