Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahapula ja tavaroiden/vaatteiden myyminen. Ei mene mikään kaupaksi.

Vierailija
19.09.2020 |

Rahapulassa pistin jo kuukaisia sitten myyntiin tavaroita ja merkiivaattrita pilkkahintaan. Esim. käyttämättömiä Gerry Weber jakkuja hintaan 10€. Ei mene kaupaksi. Iittalan koboltin sinisiä astioita hintaan 30€/6kpl. Ei liiku ei.
No, kohta alkaa oikeesti olemaan nälkä. Jostain pitäis saada rahaa ja pian.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myin kuukauden verran varastoja tyhjiksi. Sain melkein kaksi tonnia.

Vaatteet ei kyllä liiku. Yhdet lapsen toppahousut sain kaupaksi.

Vierailija
2/15 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä myyt tavaroitasi? Itselläni huutonetissä myynnissä arabian astioita eikä kukaan ole vielä ostanut. Jatkan silti myymistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä myyt tavaroitasi? Itselläni huutonetissä myynnissä arabian astioita eikä kukaan ole vielä ostanut. Jatkan silti myymistä.

Mikset käytä tori.fi? En tiedä ketään joka käyttäisi enää huutonettiä, ainakaan yhtä aktiivisesti.

Vierailija
4/15 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostanut pari hyvää tuotetta Facebook-marketilta. Hyvät ja nopeat kaupat!

Vierailija
5/15 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kokoa myymäsi vaatteet on?

Vierailija
6/15 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsittääkseni vaatteet menee parhaiten kaupaksi vaatepaketteina (siis reilusti saman koon eri vaatteita yhdessä) netin kirppareilla. Ehkä kannattaisi kokeilla jotain Gerry Weber -pakettia? Yksittäisissä vaatteissa postikulut nousevat helposti korkeiksi.

Vierailija
7/15 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voishan sitä toria kokeilla.t.kakkonen.

Vierailija
8/15 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoppa kuinka paljon siellä on tavaraa myynnissä. Liian halpa hinta kertoo, että se on joko varastettu tai huonossa kunnossa.

Vierailija
9/15 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti omaa tilannettasi. Suomalaisilla on suurimmalla osalla sama tilanne. Kaikki rahat menevät ruokaan. Ja siksi vaatteita sekä astioita on paljon myynnissä. Mietipä kuinka paljon rahaa sulla olis jos et olis ostanut niitä Gerry Weber-jakkuja joita et ole käyttänyt. Tai niitä astioita joita et oikeasti tarvitse. Mitä kaikkea muuta mitä et oikeasti ole tarvinnut olet mahtanut ostaa....

Ei tavaroita voi ostaa sillä ajatuksella että joku muu ne ostaa sinulta kun tarvitset rahaa.

Vierailija
10/15 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakut ostettu työvaatteiksi ja astiat ollet käytössä koko ajan. Pakko vaan yrittää pärjätä muutamalla lautasella nyt. Työvaatteet jäi käyttämättä kun oli pakko irtisanoutua erinäisten syiden takia.

Ap

Vierailija
11/15 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ees ole rahapulaa, mutta nuoren ihmisen kuolinpesästä yritän myydä laatutavaraa eteenpäin. Ei mee kaupaksi millään. En haluais hänen tavaroita kotiini jemmata, koska niille ei ole itellä käyttöä. Suurin osa miesten juttuja ja mä olen nainen. Me suomalaiset ollaan vissiin totuttu liian leveeseen elämään, ku ei käytetty tavara kelpaa. Saisinpa samat tuotteet myyntiin vaikka Unkariin niin tuskin kauaa tartteis ostajia venailla.

Vierailija
12/15 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimeentulotuki

Vierailija
13/15 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, jotkut ajattelee "tienaavansa" käytettyjen vaatteiden ja tavaroiden myynnillä. Jos ne myy ostohintaa halvemmalla, niin ei se tienaamista ole.

Ei liity AP:hen, jos on joutunut ostamaan vaatteita työkäyttöön ja sit työt loppuu.

Ensi kerralla: osta yksi jakku ja asusta sitä vaikka huiveilla, tulee halvemmaksi kuin monta jakkua.

14/15 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myynyt rahapulassa seksiä.

Vierailija
15/15 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zinc kirjoitti:

Itse olen myynyt rahapulassa seksiä.

Aloittajan kannattaisi myös. Saisi äkkiä ostettua ruokaa ja lisää romua mitä epätoivoisesti voi sitten yrittää myydä eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä