Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä ihmisen sielu on ihan erillinen aivoista. Jokainen vähän fiksumpi sen tajuaa.

Vierailija
19.09.2020 |

Siitä todisteena vaikka mitä kuolemanrajajuttuja ja meediot sun muut. Mutta itse uskon Jumalaan ja Jeesukseen, enkä meedioita käytä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä omaa kokemusta sulla on asiasta? Sokea usko ei ole kovin viisasta.

Vierailija
2/15 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieteelliset todisteet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se sielu sitten on? Mistä tiedät, että sellainen varmasti on?

Vierailija
4/15 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tieteelliset todisteet?

Tieteelliset todisteet vastaan? Mikä sinun mielestäsi on sielu?

Vierailija
5/15 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aivoja sitten tarvitaan?

Vierailija
6/15 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi pitää omia luulojasi faktana

Vierailija
7/15 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiiin se on tänäpäivänä esiim kun ympäristö on mennnyt niin epävarmaksi ihmiset voiiivat pahoiin koska esiim mielen tasapainoaaa ja oman minä kuvan rakentamiinen on suhteeessa epätreveeellisen ympäristön kansssa jatkuvasti, jatkuvasti joutuuuu arvioimaaaan oman minä kuvansa uuuudelleeen ja sellaista seesteistä ja tasapainoista kuvaaaa on vaikea muodostaaa tänäpäivänä elllei ole ihan hemmetisti rahaaa ja omat ideologiaaat ja elämänkatsomukset rakennettuna selllaiselle pohjallle.

Vierailija
8/15 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a..mihinköhän?

Vierailija
9/15 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietippä ees hetki, että miten se keho oikein toimikaan...

Vierailija
10/15 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuo ap:n mainitsemat paskeet ole mitään todisteita yhtään mistään. Paitsi kuolemanrajakokemukset ehkä aivojen hapenpuutteesta.

Vierailija
11/15 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niiiin se on tänäpäivänä esiim kun ympäristö on mennnyt niin epävarmaksi ihmiset voiiivat pahoiin koska esiim mielen tasapainoaaa ja oman minä kuvan rakentamiinen on suhteeessa epätreveeellisen ympäristön kansssa jatkuvasti, jatkuvasti joutuuuu arvioimaaaan oman minä kuvansa uuuudelleeen ja sellaista seesteistä ja tasapainoista kuvaaaa on vaikea muodostaaa tänäpäivänä elllei ole ihan hemmetisti rahaaa ja omat ideologiaaat ja elämänkatsomukset rakennettuna selllaiselle pohjallle.

Wouu.. Tämmönen pötkö tekstiä samaan hengenvetoon, vain yksi pilkku välissä, tuon perässä olevan pisteen lisäksi. Monikohan jaksoi lukea edes puoleen väliin, ja ymmärsikö siitä vähästäkään lukemastaan mitään...

Vierailija
12/15 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etttä jos ajatellaan että aikojen alusta saakka olllut tyylisuuntauksia esiim modernismi ja postmodernismi, kalssismi jne... nykyäään populismi alkaa jostain ja pääättyy yleensä siihen kunnes sanat on ns kulutettu loppuuun jatkuvalla toistamisella ja sitten tulee taas uusia ismiaaatteita.

Vierailija
13/15 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivot ovat vain tätä maailmaa varten. Tavallaan kuin muistivihko. ap.

Vierailija
14/15 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäni kohtaan kuolevia ja kuolleita ja todellakin uskon sieluun. Uskon että, ihmisillä on sielu joka jatkaa matkaa ruumiin kuoltua. Sitä minne sielu menee en tiedä, enkä ole varma haluaisinko edes tietää. Mutta kuolemassa sielu poistuu ja ihmisestä jää tyhjä kuori. Sen näkee jopa paljaalla silmällä.

Mikä sielu on? En tiedä sitäkään. Onko se jumalan/jumalien luoma olemus, kemiallinen tai fysikaalinen ilmiö, pyhä henki tai ihmisen tietoisuus. Olkoot mikä tahansa, haluaisin uskoa että siihen on kerääntynyt juuri kuolleen ihmisen tärkeät muistot, tiedot ja tunteet jotka ovat tallennettuna sieluun. Ja ne ovat siellä tallessa siihen asti kun niitä uudelleen käytetään. Olisi kamalaa jos ihmisen elämän viisaudet ja kokemukset vaan katoaisivat kuoleman mukana kuin tuhka tuuleen.

Minua lohduttaa ajatus sielusta. En pysty sitä mitenkään tieteellisesti todentamaan tai todistamaan, mutta tiedän että näen sen omin silmin joskus useastikin päivän aikana.

Vierailija
15/15 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työssäni kohtaan kuolevia ja kuolleita ja todellakin uskon sieluun. Uskon että, ihmisillä on sielu joka jatkaa matkaa ruumiin kuoltua. Sitä minne sielu menee en tiedä, enkä ole varma haluaisinko edes tietää. Mutta kuolemassa sielu poistuu ja ihmisestä jää tyhjä kuori. Sen näkee jopa paljaalla silmällä.

Mikä sielu on? En tiedä sitäkään. Onko se jumalan/jumalien luoma olemus, kemiallinen tai fysikaalinen ilmiö, pyhä henki tai ihmisen tietoisuus. Olkoot mikä tahansa, haluaisin uskoa että siihen on kerääntynyt juuri kuolleen ihmisen tärkeät muistot, tiedot ja tunteet jotka ovat tallennettuna sieluun. Ja ne ovat siellä tallessa siihen asti kun niitä uudelleen käytetään. Olisi kamalaa jos ihmisen elämän viisaudet ja kokemukset vaan katoaisivat kuoleman mukana kuin tuhka tuuleen.

Minua lohduttaa ajatus sielusta. En pysty sitä mitenkään tieteellisesti todentamaan tai todistamaan, mutta tiedän että näen sen omin silmin joskus useastikin päivän aikana.

Kiitos tästä viestistä ❤️