Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sillä on merkitystä millaisia alusvaatteita käyttää

Vierailija
16.11.2013 |

vaikkei niitä näkisikään kukaan.

Tuntee olonsa itsevarmemmaksi ja seksikkääksi.

Heitin pois kaikki rumulukset ja vanhat kulahteeneet,

muutaman säästin menkkapäiviksi, ettei haittaa jos verta menee.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpöhöpö

Vierailija
2/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko höpöhöpö kokeillut?

Jos et, kokeilepas, yllätyt.

Me naiset teemme liikaa asioita miehiä ajatellen, vaikka pitäisi ensiksi ajatella itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sinulle sillä on merkitystä, enpä käy kiistämään.

Mulla taas työpäivä sujuu mallikkaasti, kun päällä on ikivanhoja, mukavia alkkareita, jotka eivät ahista mistään. Rintaliivien tosin pitää olla uudet (=ei-venähtäneet).

Vierailija
4/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä arkena muista ollenkaan, millaiset alusvaatteet minulla on. Ehkä silloin, kun lähtee viihteelle ja on riski, että joku sattuisikin ne näkemään.

Vierailija
5/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan sillä tietenkin väliä. mulle parasta on olla kokonaan ilman. ei purista, ei hankaa, ei hiosta. on huomattavasti helpompi olla. pitkiä alushousuja käytän saumat ulospäin. 

Vierailija
6/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 13:40"]

Me naiset teemme liikaa asioita miehiä ajatellen, vaikka pitäisi ensiksi ajatella itseään.

[/quote]

Tollasista feministeistä mäkin tykkään.

Lakatkaa miellyttämästä miehiä vielä lisää ja käyttäkää myös seksikkäitä hameita ja mekkoja!!!

Vierailija
7/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivä menisikin mukavasti, kun koko ajan saisi kaivella pitsistringejä pois persevaosta! Itse käytän töissä miesten boksereita, koska ne ovat mukavat ja vyötärö on korkeammalla kuin naisten alusvaatteissa, työhousut eivät hankaa jne.

Vierailija
8/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikkien vaatteiden kanssa parhaat liivit ovat sellaiset ihonväriset t-paitaliivit, joissa ei ole mitään kuvioita eikä pitsejä. Ne taas eivät ole kovin seksikkäät. Minusta alusvaatteiden on tarkoitus olla näkymättömiä päällysvaatteiden alla. Jos alusvaatteet asettavat rajoituksia päällysvaatteiden valinnalle, ne eivät täytä tehtäväänsä. Joskus pidän kotona omaksi ja mieheni iloksi erilaisia niukkoja pitsiviritelmiä, mutta ne sopivat huonosti arkielämään ja arkivaatteiden alle.

Vierailija
9/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi kun oliskin aikaa miettiä koko ajan sitä, millaiset alkkarit sattuu olemaan jalassa. Tai ylipäänsä kuulostella hirveästi sitä, että millainen olo mulla nyt on. Ei vaan ehdi kun paahtaa töitä.

Vierailija
10/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin ap:llä olisi uusi mies kierroksessa. Suhde on vielä niin tuore, että pitää vetää ylleen hemaisevat hetaleet, vaikka miestä kiinnostaa enemmänkin se, mitä on siellä hetaleitten sisäpuolella.

Onneksi olen sen verran vanha, etei minun tarvitse ajatella seksikkäitä alusvaatteita. Tärkeitä asioita ovat mukavuus, puuvilla materialina, ei hankaa, ei kiristä, ei pistele tai kutise (pitsit), ei hierrä (kovat kuminauhat lahkeensuussa), väriäpäästämätön, riittävän kuuman pesun kestävä. Ja ennen kaikkea, että alusvaatteet ovat ehjät ja puhtaat!

Vierailija
11/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samaa mieltä ap:n kanssa. Rakastan kauniita alusvaatteita, ja huolehdin että joka päivä on päällä samansävyiset. Ostan pari-kolme kertaan vuodessa uusia alusvaatteita, niin että ostan liivit ja siihen 3-4 sopivanväriset alushousut. Aamulla on helppo valita oikean väriset, eikä tähän kulu aikaa tai vaivaa yhtään sen enempää kuin rumienkaan valitsemiseen :D Mieheni arvostaa tätä, ja itse asiassa ostaa minulle suurimman osan alusvaatteistani. Eikä ole edes tuore suhde, vaan 13 v olemme olleet yhdessä.

Vierailija
12/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-vuotias nainen, käytän lähes yksinomaan äitini minulle ostamia vyötärölle asti yltäviä "mummokalsareita". Ne ovat mukavia, yksivärisiä mustia ja puuvillaa. Miehen mielestä ok, vihaa pitsiä, keinokuituja ja röyhelöitä, kuten minäkin. Ollaan tyylikkäi

Vierailija
13/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laserleikatut mikrokuituiset alusvaatteet on mun suosikkeja. Nättejä ja eivät tunnu päällä.

Vierailija
14/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 14:01"]

Olen 25-vuotias nainen, käytän lähes yksinomaan äitini minulle ostamia vyötärölle asti yltäviä "mummokalsareita". Ne ovat mukavia, yksivärisiä mustia ja puuvillaa. Miehen mielestä ok, vihaa pitsiä, keinokuituja ja röyhelöitä, kuten minäkin. Ollaan tyylikkäi

[/quote]

.. Tyylikkäitä ihmisiä mielestäni. Ja kun rakastellaan, kaikki vaatteet lähtee heti pois, joten en ymmärrä tuota seksikkyys-pointtia alusvaatteissa. 

Vierailija
15/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sillä on väliä sillä tavalla, että alusvaatteiden pitää olla mukavat ja sopivat. Silloin niitä ei huomaa. Persvakoon työntyvät alkkarit, rintsikoiden hiertävä materiaali tai esiintyöntyvä kaarituki tuntuvat kamalilta.

Vierailija
16/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 14:03"]

.. Tyylikkäitä ihmisiä mielestäni. Ja kun rakastellaan, kaikki vaatteet lähtee heti pois, joten en ymmärrä tuota seksikkyys-pointtia alusvaatteissa. 

[/quote]

Jotkut tykkäävät jättää jotain päälle kun rakastellaan. ;) On ihan positiivista, että ihmisen seksuaalisuuden kirjoon mahtuu muutakin kuin se, mikä on kulloisenkin yleisen käsityksen mukaan tyylikästä ja hyvän maun mukaista.

Vierailija
17/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on iso kasa erivärisiä puuvilla-alushousuja, niissä kaikenlaisia kuvioita. Pukeudun muuten naisellisesti, mutta nuo alushousut ovat minulle melkein pakkomielle ja tuovat väriä elämään. Minulla on kaksiin rintsikoihin sopivat pitsipöksyt, mutta en ole niitä käyttänyt kuin kerran pari molempia. Kesällä olen hameen kanssa myös ilman pikkareita, vaatii tosin hameelle vähintään polvimitan. Kauhulla katson salilla kun jollain näkyy stringin rajat treenihousun alla, en tykkää niistä vaikka joskus nuorena käytinkin.

Vierailija
18/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alusvaatteet riisutaan kyllä rakastellessa, mutta mieheni tykkää katsella minua kauniissa alusvaatteissa noin muuten (pitää sitä seksikkäänä, siis). Ja minusta on ihanaa, kun hän katselee ja sanoo minua kauniiksi ja haluttavaksi, joten win-win tilanne siis :) T: 12

Vierailija
19/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne pitsikalsarit ja kaarituetut liivit ovat sopivan kokoiset ja laadukkaat, eivät ne tunnu missään. Minäkin vielä vuosi sitten luulin strigejä epämukavaksi. Mutta satuin myyjän suosituksesta hankkimaan. Ovat sopivaa kokoa, eivätkä tunnu missään :-)

Vierailija
20/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, juntit herätköön. Kauniit alusvaatteet on kaiken alku. tämä on meidän naisten etuoikeus. Toki arkisin voi olla vähän mukavammat ja yksinkertaisemmat alusvaatteet, mutta juhla-alkkareita täytyy kaikilla olla. Jos alusvaatteet on hienot ja laadukkaat ei ne välittäisi tartte piilotella kauheesti, on se vaan seksikästä kun ohut silkkipaita paljastaa pitsien ääriviivat. 

Agent Provocateur on feivoritti. Ja jos alushousut ahdistaa niin eiköhän pitää vaan valita oikean koon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme